mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Min Xbox 360 fick 3 röda ringar och jag sprang ut ur garanti

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 04:35
New Member Group

Default Min Xbox 360 fick 3 röda ringar och jag sprang ut ur garanti

Hej allihopa.
Min Xbox 360 fick 3 röda ringar, och jag sprang ut för garantin.
Min kompis fick också 3 röda ringar men fortfarande hade garanti, men det gjorde han inte realsie och tog sin konsol Bortsett ogiltigförklara hans garanti.

SO går jag ersatt alla mina etiketter med sin (stora etiketten på baksidan av konsolen etiketten ovanför ineffekt och etikett under usb luckan) så nu har jag hans serienummer på baksidan av gruvan.

Min vän sedan inloggad på xbox.com och utfärdade en reparation, så nu UPS kommer att ta upp min konsol med sina klistermärken på sig, på tisdag.
Tror du att det här kommer att fungera eller kommer Microsoft att kunna berätta för jag har bytt klistermärken?

Tack
Old 25 september 2009, 16:08
Ledamot Gruppen

Default Min Xbox 360 fick 3 röda ringar och jag sprang ut ur garanti

Jag tror att det klistermärken med i 360 samt att fånga upp denna typ av bedrägeri, men vad är fel med att försöka
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hitta Servrar Garanti Code (asset-koden) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Sub för bilen - Kommer det att innebära att garantin? robina80 Off Topic Discussion 2 21 maj 2009 11:07
Den här Do garantireparation Arbetet för en av de stora PC-företag? tankman1989 Off Topic Discussion 2 24 april 2009 18:13
Headset Broken - Garanti? YRTNEG Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 3 4 februari 2009 04:15
Vilka är bättre PSP eller Xbox 360? dator lover786 PC & Console Gaming 29 28 mars 2008 11:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.