![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej allihopa. Min Xbox 360 fick 3 röda ringar, och jag sprang ut för garantin. Min kompis fick också 3 röda ringar men fortfarande hade garanti, men det gjorde han inte realsie och tog sin konsol Bortsett ogiltigförklara hans garanti. SO går jag ersatt alla mina etiketter med sin (stora etiketten på baksidan av konsolen etiketten ovanför ineffekt och etikett under usb luckan) så nu har jag hans serienummer på baksidan av gruvan. Min vän sedan inloggad på xbox.com och utfärdade en reparation, så nu UPS kommer att ta upp min konsol med sina klistermärken på sig, på tisdag. Tror du att det här kommer att fungera eller kommer Microsoft att kunna berätta för jag har bytt klistermärken? Tack |
|
| |||
| |||
| Jag tror att det klistermärken med i 360 samt att fånga upp denna typ av bedrägeri, men vad är fel med att försöka |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hitta Servrar Garanti Code (asset-koden) | aresnalfc | General Hardware Chat | 0 | 20 august 2009 02:55 |
| Sub för bilen - Kommer det att innebära att garantin? | robina80 | Off Topic Discussion | 2 | 21 maj 2009 11:07 |
| Den här Do garantireparation Arbetet för en av de stora PC-företag? | tankman1989 | Off Topic Discussion | 2 | 24 april 2009 18:13 |
| Headset Broken - Garanti? | YRTNEG | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 4 februari 2009 04:15 |
| Vilka är bättre PSP eller Xbox 360? | dator lover786 | PC & Console Gaming | 29 | 28 mars 2008 11:31 |
| Thread Tools | |
| |