![]() |
|
| |||
| |||
| im denken over het aanschaffen van de PS3 (plus een controller en 2 games) uit amazon.com. Im krijgen met een dag verzendkosten die komt uit op ongeveer $ 520,00. Ik wil weten als ik het kopen van Amazon zal het product worden verzonden veilig zonder enige schade tijdens het transport. Of is er een goedkoper veiliger kant te kopen? plz antwoord snel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Amazone zijn een zeer betrouwbare detaillist, moet u geen problemen wat dus ooit
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het kopen van nieuwe amp | robina80 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 23 mei 2008 12:01 |
| Het kopen van een nieuwe pc ... Help! | Hè | Algemeen Hardware Chat | 3 | 28e sep 2007 06:03 |
| Kopen helpen | awgw201 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 19 aug 2007 13:16 |
| Amazone advertenties in threads | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 2 | De 17 juli 2007 02:07 |
| Het kopen van een gebruikte auto | Hybr! D | Off Topic Discussie | 8 | 14 mei 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |