![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im funderar på att köpa PS3 (plus en kontrollern och 2 spel) från amazon.com. Im blir det med en dag sjöfart som kommer ut till ca $ 520.00. Jag vill veta om jag köper från Amazon kommer produkten transporteras säkert utan några skador under transport. Eller finns det en billigare säkrare spetsar att köpa från? plz svara snabbt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Amazon är en mycket pålitlig återförsäljare bör du inte har problem vad det någonsin
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Köpa ny förstärkare | robina80 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 23 maj 2008 12:01 |
| Att köpa en ny dator ... Hjälp! | Innit | General Hardware Chat | 3 | 28 sep 2007 06:03 |
| Köpa hjälp | awgw201 | General Hardware Chat | 8 | 19 august 2007 13:16 |
| Amazon annonser i trådar | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 2 | 17 juli 2007 02:07 |
| Att köpa en begagnad bil | Hybr! D | Off Topic Discussion | 8 | 14 maj 2007 12:53 |
| Thread Tools | |
| |