![]() |
|
| |||
| |||
| er det bare mig, eller er nogen anden meddelelse Need for Speed undercover er så langsom, når du race den stopper, og den har for at indlæse kredsløb / kort også sommetider sin så laggy hele spillet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er din pc spec?
| |||
| |||
| ok jeg har virkelig brug for at sætte min underskrift op af min pc spec kan du fortælle mig, hvordan du griber det an? men anyway AMD X2 4200 + 4GB DDR-400 asus 1GB hd4850 men im kører det i 1680 res måske i shud sætte den ned ABIT? |
|
| |||
| |||
| Jeg tvivler på sin et problem med din computer. Men hvad du kan gøre, er at sænke dit grafik-indstillingerne for at se, om du måske har en valgmulighed er aktiveret, at computeren ikke kan gøre bortset fra, at dens lige spillet |
|
| |||
| |||
| Spillet halter temmelig dårligt på ethvert system, jeg fik PS3 version, og at ikke køre store om der enten .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi m8 Jeg har ikke noget problem at spille dette spil m8 og dine specs er mere end nok til at spille det Sørg for, at der er nogen progams kører i baggrunden, og du har de nyeste drivere
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| High Speed Internet LAN hastighed Spørgsmål Tak! | P5200 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 24 November 2009 22:46 |
| Need for Speed undercover - Registreringskode | mralex | PC & Console Gaming | 1 | 15 juni 2009 03:48 |
| 2.66Ghz Intel i7 920 Processor at bremse for Need for Speed: Undercover | Tchad | CPU, bundkort og RAM | 4 | 12 juni 2009 09:58 |
| PC: Need for Speed undercover undertiden laggy | robina80 | PC & Console Gaming | 12 | 4 december 2008 18:55 |
| BB hastighed VS Router hastighed? | davsas | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 18 januar 2008 12:12 |
| Thread Tools | |
| |