![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| se on vain minun tai ei kukaan muu huomautus Need for Speed undercover on niin hidasta, kun rotuun se pysähtyy ja ladata piiri / kartta myös joskus niin laggy koko pelin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on tietokoneen spec?
| |||
| |||
| ok i todellakaan tarvitse laittaa minun allekirjoitus jopa minun pc spec voitteko kertoa minulle, miten edetä asiassa? mutta joka tapauksessa amd x2 4200 + 4 Gt DDR 400 asus 1GB hd4850 mutta im käynnissä se 1680 res ehkä i shud laita se alas ABIT? |
|
| |||
| |||
| Epäilen sen ongelma tietokoneen kanssa. Mutta mitä voit tehdä, on laskea grafiikka-asetuksia, onko sinulla voisi olla yksi vaihtoehto on käytössä, että tietokone ei voi tehdä muuta kuin että sen vain peli |
|
| |||
| |||
| Peli jää melko huono missä tahansa järjestelmässä, juuri PS3-versio ja että ei toimi hyvin siellä joko .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi M8 Minulla ei ole mitään pelaavat tätä peliä M8 ja tiedot ovat enemmän kuin tarpeeksi toistaa sen Varmista, että ei ole olemassa progams käynnissä taustalla ja sinulla on uusimmat ajurit
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| High Speed Internet-LAN nopeus Kysymys Kiitos! | P5200 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 24 marraskuu 2009 22:46 |
| Need for Speed undercover - Rekisteröinti-koodi | mralex | PC & Console Gaming | 1 | 15th Jun 2009 03:48 |
| 2,66 GHz Intel i7 920-prosessori Voit hitaita Need for Speed: Undercover | Tšadin | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 12th Jun 2009 09:58 |
| PC: Need for Speed undercover joskus laggy | robina80 | PC & Console Gaming | 12 | 4th Joulukuu 2008 18:55 |
| BB nopeus VS Router nopeus? | davsas | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 18th Jan 2008 12:12 |
| Thread Tools | |
| |