![]() |
|
| |||
| |||
| is het gewoon mijn of heeft iemand anders mededeling Need for Speed undercover is zo traag als je stopt met racen en heeft voor het laden van het circuit / kaart ook soms zijn zo laggy het hele spel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is uw pc spec?
| |||
| |||
| ok ik echt nodig om mijn handtekening van mijn pc spec kunt u mij vertellen hoe je gaan? maar toch AMD X2 4200 + 4GB DDR-400 ASUS 1gb hd4850 maar im draaien in 1680 res maybe i shud Leg neer abit? |
|
| |||
| |||
| Ik betwijfel of het een probleem met uw computer. Maar wat je kunt doen is lager uw grafische instellingen om te kijken of u misschien een optie ingeschakeld dat uw computer niet kan doen andere dan die van haar net het spel |
|
| |||
| |||
| Het spel loopt vrij slecht op een systeem, ik heb de PS3 versie, en dat niet in strijd is groot er ofwel .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi m8 Ik heb geen probleem spelen dit spel m8 en uw specs zijn meer dan genoeg om te spelen Zorg ervoor dat er geen progams op de achtergrond en je hebt de nieuwste stuurprogramma's
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| High Speed Internet LAN snelheid Vraag Thanks! | P5200 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 24 november 2009 22:46 |
| Need for Speed undercover - Registratie code | mralex | PC & Gaming Console | 1 | 15 jun 2009 03:48 |
| 2,66 Intel i7 920 Processor te vertragen voor Need For Speed: Undercover | De Tsjaad | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 12 jun 2009 09:58 |
| PC: Need for Speed undercover soms laggy | robina80 | PC & Gaming Console | 12 | 4 Dec 2008 18:55 |
| BB snelheid VS Router snelheid? | davsas | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 18 Jan 2008 12:12 |
| Thread Tools | |
| |