![]() |
|
| |||
| |||
| er det bare meg eller gjør noen andre merker behovet for fart under er så tregt når du rase den stopper og har laste krets / kart også sin så laggy hele spillet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er din PC spec?
| |||
| |||
| ok jeg virkelig trenger å sette min signatur opp min pc spec kan du fortelle meg hvor du går med det? men allikevel AMD X2 4200 + 4GB DDR 400 asus 1GB hd4850 men im kjører det i 1680 res Kanskje jeg shud sette den ned abit? |
|
| |||
| |||
| Jeg tviler på sin et problem med datamaskinen din. Men hva du kan gjøre er å redusere grafikken for å se om du kan ha et alternativ aktivert at datamaskinen ikke kan gjøre annet enn at det bare spillet |
|
| |||
| |||
| Spillet lags ganske dårlig på alle systemer, jeg bare fikk det PS3-versjonen, og som ikke kjører bra på det heller .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi m8 Jeg har ikke noe problem å spille dette spillet m8 og spesifikasjoner er mer enn nok til å spille det sikre at det ikke er noen progams kjører i bakgrunnen og du har de nyeste driverne
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| High Speed Internet LAN hastighet Spørsmål Takk! | P5200 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 24 november 2009 22:46 |
| Need For Speed under - Registrering koden | mralex | PC & Console Gaming | 1 | 15 juni 2009 03:48 |
| 2,66 GHz Intel i7 920 prosessoren til Slow for Need For Speed: spanings - | Den Tsjad | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 12 juni 2009 09:58 |
| PC: Need For Speed under noen ganger laggy | robina80 | PC & Console Gaming | 12 | 4 desember 2008 18:55 |
| BB hastighet VS Router hastighet? | davsas | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 18 januar 2008 12:12 |
| Thread Tools | |
| |