![]() |
|
| |||
| |||
| är det bara jag eller har någon annan märker behovet av snabbhet undercover är så långsam när du ras det tar stopp och måste ladda krets / karta ibland också dess så laggy hela spelet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad har du för dator spec?
| |||
| |||
| ok jag verkligen måste lägga min underskrift av min pc spec kan du berätta hur du går åt det? men ändå AMD X2 4200 + 4GB DDR 400 ASUS 1GB hd4850 men im kör den i 1680 res Jag kanske shud lägga ner lite? |
|
| |||
| |||
| Jag tvivlar på att ett problem med din dator. Men vad du kan göra är att sänka ditt grafik inställningar och se om du kan ha en alternativ aktiverat att datorn inte kan göra annat än att just spelet |
|
| |||
| |||
| Spelet ligger ganska dåligt på alla system, jag har PS3-versionen och att inte köra mycket på det heller .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej M8 Jag har inga problem att spela detta spel M8 och dina specs är mer än tillräckligt för att spela upp den Se till att det inte finns några progams körs i bakgrunden och du har de senaste drivrutinerna
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|