![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Enhver ejer dette spil? Fordi Jeg har problemer med det. Hver gang jeg går til det safehouse for at tilpasse bilen etc, det fryser. Jeg kan nogle gange købe nogle ting, så når jeg forsøger at ændre farve, det fryser. Jeg har slået automatisk slukket og tændt, og det ikke løse det. Xbox er ny, har det denne jul, samme med spillet, så jeg tror ikke, det er overophedning. Andet end at stoppe mig fra at spille, jeg synes det er et temmelig godt spil.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| er cd ridset? er spillet det eneste thins at fryser? |
|
| |||
| |||
| Nej, den cd er ny, og det er ikke ridset. Ja det er det eneste spil jeg har at fryser.
|
| |||
| |||
| Kontroller, om der er en lille svag ring omkring det ydre af din cd, denne accours når din Xbox er flyttet, mens spillet er i gang, eller hvis den falder over etc men undertiden dette sker uden grund, jeg har et ulæsbare halo3 med en lille ring rundt om den, som en masse hjemmesider og spil shop fortalt mig, var den fejl, unfixable ... kontrollere og post tilbage. http://images.google.co.uk/imgres?im...icial% 26sa% 3DN |
|
| |||
| |||
| I don't get it ... Der er en ring om alle mine spil, selvom de alle arbejder fint undtagen dette ene.
|
| |||
| |||
| Ikke sikker derefter makker, har du prøvet en anden konsol? eller en anden kopi af NFSC? |
|
| |||
| |||
| Kan du prøve en anden konsol, da nogle af mine venner har en 360 også. Tror ikke, nogen af dem har Need for Speed carbon selv. Jeg vil give det en chance alligevel, tak.
|
| |||
| |||
| Nå det virkede ikke på min vens 360, men han foreslog gemme den på harddisken, og det virkede. Så ja, spillet værker fint nu, og tak for hjælpen.
|
| |||
| |||
| Anytime. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Carbon! Jeg brug for din hjælp! | Tizzy | General Hardware Chat | 4 | 31 august 2009 15:56 |
| Drej en xbox360 i en Windows-pc? | mrberty | PC & Console Gaming | 4 | 23 juni 2009 13:55 |
| HDMI og DVI til LCD og Xbox360 | jefechico | PC & Console Gaming | 3 | 23 juni 2009 09:58 |
| Et år i dag for Carbon | Razer | Off Topic Discussion | 6 | 13 januar 2009 12:34 |
| Takket Carbon | Bubba | Off Topic Discussion | 3 | 20 august 2008 17:42 |
| Thread Tools | |
| |