![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Kuka tahansa omista tätä peliä? Koska Minulla on ongelmia sen kanssa. Everytime I Go to safehouse mukauttaa auton jne., se jäätyy. Voin joskus hankkia tavaraa, sitten kun yritän vaihtaa väriä, se jäätyy. Olen kääntänyt tallenna automaattisesti päälle ja pois päältä, ja se ei korjaa sitä. Xbox on uusi, sain sen tänä jouluna, saman pelin, joten en usko, että se ylikuumenee. Muu kuin että pysähtyminen minua pelaamasta, mielestäni se on aika hyvä peli.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| on cd naarmuinen? on pelin ainoa thins että jäätyy? |
|
| |||
| |||
| Ei, CD on uusi, ja se ei ole naarmuuntunut. Kyllä se on ainoa peli olen että jäätyy.
|
| |||
| |||
| Tarkista, onko pieni heikottaa rengas noin ulkopakkauksessa teidän cd, tämä accours kun Xbox siirretään kun peli on käynnissä, tai jos se kaatuu jne. mutta joskus näin tapahtuu ilman mitään syytä, i on lukukelvoton halo3 kanssa pieni rengas ympärille, joka on paljon verkkosivujen ja pelit shop kertoi minulle oli vika, unfixable ... Tarkista ja lähetä takaisin. http://images.google.co.uk/imgres?im...icial% 26sa% 3DN |
|
| |||
| |||
| I don't get it ... On rengas kaikki omat pelit, mutta ne kaikki toimivat hyvin, paitsi tämä.
|
| |||
| |||
| Ole varma sitten mateuutteet, olet yrittänyt toiseen konsoliin? tai toinen kopio NFSC? |
|
| |||
| |||
| Kokeile toista konsoli sitten jotkut ystäväni on 360 liikaa. Älä usko, että kukaan heistä ovat Need for Speed hiililuku though. I'll antaa sille kuitenkin yrittää, kiitos.
|
| |||
| |||
| No se ei ole työtä ystäväni 360, mutta hän ehdotti säästö sen kiintolevylle, ja se toimi. Joten kyllä, peli toimii hieno nyt, ja kiitos avusta.
|
| |||
| |||
| Anytime. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Carbon! Tarvitsen apuasi! | Hikeentyminen | Rautatavaran Chat | 4 | 31 elokuu 2009 15:56 |
| Puolestaan XBOX360 osaksi Windows-PC? | mrberty | PC & Console Gaming | 4 | 23. kesäkuu 2009 13:55 |
| HDMI ja DVI Jotta LCD-ja XBOX360 | jefechico | PC & Console Gaming | 3 | 23. kesäkuu 2009 09:58 |
| Vuosi tänään Carbon | Razer | Off Topic Discussion | 6 | 13th Jan 2009 12:34 |
| Kiitos Carbon | Bubba | Off Topic Discussion | 3 | 20th Aug 2008 17:42 |
| Thread Tools | |
| |