![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Iedereen die de eigenaar van dit spel? Want ik heb problemen met het. Everytime Ik ga naar het safehouse voor het aanpassen van de auto etc, het bevriest. Ik kan soms wat spullen kopen, dan wanneer ik probeer te veranderen van kleur, het bevriest. Ik heb ingeschakeld automatisch uit en weer aan, en het niet repareren. Xbox is nieuw, heb hem deze kerst, hetzelfde met de game, dus ik denk niet dat het de oververhitting. Andere dan die stoppen met me spelen, ik denk dat het een goed spel.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| is de cd krassen? is het spel de enige Thins dat bevriest? |
|
| |||
| |||
| Nee, de CD is nieuw, en het is niet bekrast. Ja, het is het enige spel dat ik heb dat bevriest.
|
| |||
| |||
| Controleer om te zien of er sprake is van een kleine zwakke ring rond de buitenkant van je cd, dit accours wanneer uw Xbox wordt verplaatst terwijl het spel wordt uitgevoerd, of indien dit valt over etc maar soms dit gebeurt zonder reden, ik heb een onleesbaar halo3 met een kleine ring rond het die veel van de websites en de games shop vertelde mij was de schuld, unfixable ... controleren en achteraf terug. http://images.google.co.uk/imgres?im...icial% 26sa% 3DN |
|
| |||
| |||
| I don't get it ... Er is een ring op al mijn games, maar ze werken allemaal prima, behalve deze.
|
| |||
| |||
| Niet zeker weet dan stuurman, heb je geprobeerd een andere console? of een ander exemplaar van NFSC? |
|
| |||
| |||
| Kunnen proberen een andere console dan ook enkele van mijn vrienden heeft een 360 ook. Denk niet dat een van hen hebben Need for Speed Carbon is. Ik probeer het toch, bedankt.
|
| |||
| |||
| Nou het werkte niet op mijn vriend 360, maar hij stelde te slaan op de harde schijf, en dat werkte. Dus ja, het spel werkt prima nu, en bedankt voor de hulp.
|
| |||
| |||
| Anytime. |