![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Alle som eier dette spillet? Fordi jeg har problemer med den. Hver gang jeg går til safehouse å tilpasse bilen etc, det fryser. Jeg kan også kjøpe noen ting, og når jeg prøver å endre farge, det fryser. Jeg har slått autolagre av og på, og det ikke løse det. Xbox er ny, har det denne julen, samme med spillet, så jeg tror ikke det er overoppheting. Annet enn det som stopper meg fra å spille, jeg tror det er et ganske bra spill.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| er CD riper? er spillet bare tynner som fryser? |
|
| |||
| |||
| Nei, CD-er ny, og det er ikke riper. Ja, det er det eneste spillet jeg har som fryses.
|
| |||
| |||
| Kontroller om det er en liten svak ring rundt den ytre av cd dette accours når Xbox flyttes mens spillet er i gang, eller hvis den faller over osv. men dette skjer uten grunn, jeg har en uleselig halo3 med en liten ring rundt det som en rekke nettsteder og spill butikken fortalte meg var feil, unfixable ... kontrollere og legge tilbake. http://images.google.co.uk/imgres?im...icial% 26sa% 3DN |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke få det ... Det er en ring på alle mine spill, men de virker fine unntatt denne.
|
| |||
| |||
| Ikke sikker deretter kompis, har du prøvd en annen konsoll? eller en annen kopi av NFSC? |
|
| |||
| |||
| Kanskje prøve en annen konsoll da, noen av mine venner har en 360 også. Tror ikke noen av dem har Need for speed carbon skjønt. Jeg vil prøve likevel, takk.
|
| |||
| |||
| Vel det fungerte ikke på min venns 360, men han antydet lagrer den til harddisken, og som fungerte. Så stemmer, spillet virker fint nå, og takk for hjelpen.
|
| |||
| |||
| Anytime. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Carbon! Jeg trenger din hjelp! | Tizzy | General Hardware Chat | 4 | 31 august 2009 15:56 |
| Slå en xbox360 til en Windows-PC? | mrberty | PC & Console Gaming | 4 | 23 juni 2009 13:55 |
| HDMI og DVI for LCD og xbox360 | jefechico | PC & Console Gaming | 3 | 23 juni 2009 09:58 |
| Et år i dag for Carbon | Razer | Av Emne Diskusjon | 6 | 13 januar 2009 12:34 |
| Takk Carbon | Bubba | Av Emne Diskusjon | 3 | 20 august 2008 17:42 |
| Thread Tools | |
| |