mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

NFS Carbon på Xbox360

Reply

Thread Tools
Old 29 december 2008, 17:22
Givargruppen

Hej,

Den egna spelet? Eftersom jag har problem med det. Varje gång jag går till safehouse att anpassa bilen etc, det fryser. Jag kan ibland köpa lite grejer, sedan när jag försöker ändra färg, det fryser. Jag har vänt automatiskt av och på, och inte rättar till det. Xbox är ny, har den här julen, samma med spelet, så jag tror inte det är överhettning. Annat än att stoppa mig från att spela, jag tror det är ett ganska bra spel.
Old 29 december 2008, 17:55
Ledamot Gruppen

är cd repad? är spelet det enda thins som fryser?
Old 29 december 2008, 17:57
Givargruppen

Nej, CD är ny, och det är inte repas. Ja det är det enda spel jag har som fryser.
Old 29 december 2008, 19:58
Givargruppen

Kontrollera om det finns en liten svag ring runt den yttre av din cd-skiva, detta accours när din Xbox flyttas medan spelet är igång, eller om det faller under etc men ibland händer utan orsak, jag har en oläslig halo3 med en liten ring runt det som en hel del hemsidor och spel Shop berättade var fel, unfixable ... kontrollera och skicka tillbaka.

http://images.google.co.uk/imgres?im...icial% 26sa% 3DN
Old 29 december 2008, 21:17
Givargruppen

Jag kan inte få det ... Det finns en ring på alla mina spel, men de alla fungerar bra, utom den här.
Old 29 december 2008, 21:40
Givargruppen

Osäker sedan mate, har du provat en annan konsol? eller en annan kopia av NFSC?
Old 30 december 2008, 00:06
Givargruppen

Kanske prova en annan konsoll då några av mina vänner har en 360 också. Tror inte att någon av dem har Need for Speed kol dock. Jag ska ge det ett försök i alla fall, tack.
Old 10 januari 2009, 01:40
Givargruppen

Jo det fungerade inte på min kompis 360, men han föreslog spara den på hårddisken, och det fungerade. Så ja, spelet fungerar bra nu, och tack för hjälpen.
Old 10 januari 2009, 02:10
Givargruppen

Anytime.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.