![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Den egna spelet? Eftersom jag har problem med det. Varje gång jag går till safehouse att anpassa bilen etc, det fryser. Jag kan ibland köpa lite grejer, sedan när jag försöker ändra färg, det fryser. Jag har vänt automatiskt av och på, och inte rättar till det. Xbox är ny, har den här julen, samma med spelet, så jag tror inte det är överhettning. Annat än att stoppa mig från att spela, jag tror det är ett ganska bra spel.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| är cd repad? är spelet det enda thins som fryser? |
|
| |||
| |||
| Nej, CD är ny, och det är inte repas. Ja det är det enda spel jag har som fryser.
|
| |||
| |||
| Kontrollera om det finns en liten svag ring runt den yttre av din cd-skiva, detta accours när din Xbox flyttas medan spelet är igång, eller om det faller under etc men ibland händer utan orsak, jag har en oläslig halo3 med en liten ring runt det som en hel del hemsidor och spel Shop berättade var fel, unfixable ... kontrollera och skicka tillbaka. http://images.google.co.uk/imgres?im...icial% 26sa% 3DN |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte få det ... Det finns en ring på alla mina spel, men de alla fungerar bra, utom den här.
|
| |||
| |||
| Osäker sedan mate, har du provat en annan konsol? eller en annan kopia av NFSC? |
|
| |||
| |||
| Kanske prova en annan konsoll då några av mina vänner har en 360 också. Tror inte att någon av dem har Need for Speed kol dock. Jag ska ge det ett försök i alla fall, tack.
|
| |||
| |||
| Jo det fungerade inte på min kompis 360, men han föreslog spara den på hårddisken, och det fungerade. Så ja, spelet fungerar bra nu, och tack för hjälpen.
|
| |||
| |||
| Anytime. |