mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Nintendo DS Fuse spørgsmål?

Reply

Thread Tools
Old 22. maj 2009, 23:37
Ny Medlem Gruppen

Default Nintendo DS Fuse spørgsmål?

System: Nintendo DS Lite

Dette er en virkelig mærkelig problem ... aldrig set det før.
Når jeg magt på mit system, uanset resterende batteritid, grønt lys kommer på, og efter en kort pause, nederst skærmen flimrer på en gang og derefter straks lukker back off, sammen med det grønne lys.

Men mit problem synes enestående i det faktum, at skubbe skærmen tilbage længere end dens standard 160 grad vinkel, eller så, fra bunden, at skubbe det tilbage længere til 180 grader giver systemet mulighed for at tænde normalt. Hvis skærmen er wiggled eller frigjort fra 180 grad vinkel, det beføjelser off straks.

Nogen jeg kender foreslået, at løsningen på et identisk problem (undtagen skærmen kipbar gåde), var at skifte sikringer ... Er der andre forslag? Og hvis nu, hvordan går jeg om fastsættelse af sikringer, hvis det er korrekt?
Old 23. maj 2009, 08:53
Donor-Gruppen

Default Nintendo DS Fuse spørgsmål?

Det vil ikke være sikringer, vel højst usandsynligt alligevel, så skærmen er havingthat påvirke.

Det er sandsynligvis en dårlig forbindelse til skærmen, så det gælder om, at nogle af de stik er en smule off o uanset hvad, så jeg beføjelser ud til at gemme sig.

Fastsættelse selv vil ugyldiggøre garantien, skal du blot sende det ud til reparation.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fuse blæst på Tannoy TS12 Subwoofer robina80 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 13 27 februar 2009 10:10
McAfee firewall / Nintendo WiFi USB-spørgsmålet triathleterob Networking, Modemer & VoIP 2 20 januar 2009 02:43
Der er bedre til Nintendo Wii ... Debbie V PC & Console Gaming 1 21. nov 2008 10:03
Nintendo DS HistoryGirl PC & Console Gaming 6 18 januar 2008 08:13
Hvordan kunne fastsætte en Nintendo DS? Spørg Kenzie! :-) PC & Console Gaming 1 20 marts 2007 09:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.