![]() |
|
| |||
| |||
| Systeem: Nintendo DS Lite Dit is een heel vreemd probleem ... nooit gezien deze voorheen. Als ik de macht over mijn systeem, onafhankelijk van de resterende levensduur van de batterij, het groene licht komt, en na een korte pauze, het onderste scherm knippert een keer op, dan schakelt onmiddellijk terug uit, samen met het groene licht. Maar mijn probleem lijkt uniek in het feit dat, duwen het scherm verder teruggaan dan de standaard 160 graden hoek, of zo, vanaf de basis, zodat het weer verder tot 180 graden maakt het systeem aan de macht op de regel. Als het scherm is wiggled, of uit de hoek van 180 graden, maar de bevoegdheden onmiddellijk uitgeschakeld. Iemand weet ik dat de voorgestelde oplossing voor een identiek probleem (behalve voor het scherm te kantelen raadsel), werd om de zekeringen ... Zijn er nog andere suggesties? En als nu, hoe ga ik over tot vaststelling van de zekeringen, als dat is correct? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal niet zekeringen, ook zeer onwaarschijnlijk toch, als het scherm is havingthat beïnvloeden. Het is waarschijnlijk een slechte aansluiting op het scherm, dus het komt op een aantal van de aansluitingen zijn een beetje off o wat, dus ik bevoegdheden af te slaan zelf. Tot vaststelling van jezelf zal vervalt de garantie, stuur hem dan uit voor reparatie.