![]() |
|
| |||
| |||
| System: Nintendo DS Lite Dette er en veldig merkelig problem ... aldri sett dette før. Når jeg slår på min PC, uavhengig av gjenværende batterilevetid, kommer det grønne lyset på, og etter en kort pause, den nederste skjermen flimrer på én gang, deretter straks slås tilbake av, sammen med det grønne lyset. Imidlertid synes problemet mitt unik i det faktum at dytter skjermen tilbake lenger enn standard 160 graders vinkel, eller så, fra undersiden, skyve det tilbake lenger til 180 grader gjør at systemet kan strømmen normalt. Hvis skjermen er wiggled, eller sluppet fra 180 graders vinkel, makter den av umiddelbart. Noen jeg kjenner foreslo at løsningen på et identisk problem (bortsett fra skjermen tiltende Enigma), var å endre sikringene ... Er det noen andre forslag? Og hvis nå, hvordan går jeg rundt innfesting av sikringer, hvis det er riktig? |
|
| |||
| |||
| Det vil ikke være sikringer, vel lite trolig uansett, ettersom skjermen er påvirke havingthat. Det er sannsynligvis en dårlig forbindelse til skjermen, så den kommer på, noen av kontaktene er litt off o uansett, så jeg makter for å spare seg selv. Fixing selv blir garantien ugyldig, bare sende den av for reparasjon.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |