![]() |
|
| |||
| |||
| System: Nintendo DS Lite Detta är en riktigt udda problem ... aldrig sett det förut. När jag slår på datorn, oavsett återstående batteritid, grönt ljus kommer, och efter en kort paus, den undre skärmen flimrar på en gång, sedan omedelbart stängs Backa, tillsammans med grönt ljus. Men mitt problem verkar unikt i det faktum att trycka på skärmen tillbaka längre än sina vanliga 160 graders vinkel, eller så, från basen, trycka tillbaka längre till 180 grader gör att systemet kan strömmen normalt. Om skärmen är wiggled eller befrias från 180 graders vinkel, det befogenheter omedelbart. Någon jag känner föreslås att en lösning på samma problem (med undantag för skärmen tippbar Enigma), var att byta säkringar ... Finns det några andra förslag? Och om nu, hur ska jag gå om fastställande av säkringar, om det är korrekt? |
|
| |||
| |||
| Det kommer inte att vara säkringar, väl högst osannolikt ändå, eftersom skärmen är havingthat påverka. Det är förmodligen en dålig anslutning till skärmen, så det handlar om en del av de kontakterna är en bit bort o allt, så jag befogenheter avstängd för att spara sig. Fastställande själv kommer att göra garantin ogiltig, skicka bort för reparation. |