![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har været tanker om at købe en i et stykke tid, men tag jer synes, at det ville være bedst at få en nu, eller vente til efter jul for januar salg?
|
| |||
| |||
| I `d blive en now.You få en hel del (billige) omhandler grund af julen. |
|
| |||
| |||
| Temmelig mange gode tilbud ?????? De er umulige at komme i gang enhver detailhandler for srp. Du kan betale tåbelige penge på Play.com eller Amazon omkring £ 160 +, og nogle er brugte. Jeg har selv set et par gå for over £ 180 på eBay. Jeg taler om DS Lite, ikke Wii! Hvis nogen kan se dem på lager for £ 99.99, bedes du kontakte os. |
|
| |||
| |||
| Ked af, at jeg er forkert, den billigste på Amazon er £ 174.99 og den dyreste til 250 £ !!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Jeg har fundet en hel del online detailhandlere at sælge dem til £ 99.99, men ingen har dem på lager, fordi jeg ønsker en sort en. Jeg fik et par spil til den til jul, så jeg efter en sort konsollen kan få en med et par spil, hvis prisen er rigtig. Fundet en god handel på Argos den anden dag, men igen ingen på lager.
__________________ Euro Championships spids = Spanien & Torres <- Damn jeg burde have lagt en satsning på dem Make Poverty History Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv en brugt forhandler. de normalt reallly billig (99,99 $ eller mindre)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eBay?
| |||
| |||
| Hmm ikke overbevist om at købe ting som at på eBay for at være ærlig. Jeg tror, jeg vil bare vente, indtil de er på lager igen, hvis jeg give det en uge eller så det skal være tilgængelige.
__________________ Euro Championships spids = Spanien & Torres <- Damn jeg burde have lagt en satsning på dem Make Poverty History Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig |
|
| |||
| |||
| Jeg mener en butik de sælger til lave priser |
|
| |||
| |||
| Intetsteds i nærheden af mig har nogen på lager, og jeg kan ikke køre bil, så jeg tager bare nødt til at vente tak for det forslag, selv om.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nintendo DS | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 18 januar 2008 08:13 |
| Købe Nintendo DS Lite i USA | scottscott125 | PC & Console Gaming | 1 | 30 november 2007 01:04 |
| Wii og Nintedo DS LITE tilslutning?? | Rosa Bella | PC & Console Gaming | 1 | 21. mar 2007 03:25 |
| Hvordan kunne fastsætte en Nintendo DS? | Spørg Kenzie! :-) | PC & Console Gaming | 1 | 20 marts 2007 09:21 |
| Lite-on shw 1635s plejer brænde dvd'er | chris2626 | General Hardware Chat | 3 | 20 februar 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |