![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen ajatellut ostaa yksi jonkin aikaa, mutta te sitä mieltä, että olisi parasta saada nyt tai odottaa joulua varten tammikuun myyntiä?
|
| |||
| |||
| i `d saada now.You saada melko paljon (halpa) käsittelee koska christmas. |
|
| |||
| |||
| Melko paljon hyviä käsitellään ?????? Ne on mahdotonta päästä pois mitään vähittäiskauppiaalle varten SRP. Voit maksaa typerä rahaa Play.com tai Amazon noin £ 160 + ja jotkut toiset. Olen jopa nähnyt muutaman mennä yli £ 180 eBay: ssä. Puhun DS Lite, ei Wii! Jos joku voi nähdä ne kaluston £ 99.99, ota yhteyttä meihin. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, että olen väärässä, halvin ja Amazon on £ 174.99 ja kallein £ 250 !!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Olen löytänyt aivan muutaman online vähittäismyyjät myyvät niitä £ 99.99, mutta kukaan ei niitä varastossa, koska haluan musta yksi. Sain pari pelejä sen christmas, niin olen sen jälkeen, kun musta konsoli saattaa saada yksi pari pelejä jos hinta on oikea. Löytyi hyvät kaupat Argos muutama päivä mutta ei varastossa.
__________________ Euro Championships kärki = Espanja & Torres <- Hitto Minun olisi pitänyt saattaa lyödä vetoa niitä Make Poverty History Oikeutta 96 <- Katsokoot |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile käyttää jälleenmyyjältä. ne yleensä reallly halpa (99,99 $ tai vähemmän)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eBay?
| |||
| |||
| Hmm ole vakuuttunut siitä, ostavat tavaraa kuten että eBay on rehellinen. Mielestäni I'll odota kunnes ne ovat varastossa uudelleen, jos annan sen viikon tai niin sen pitäisi olla saatavilla.
__________________ Euro Championships kärki = Espanja & Torres <- Hitto Minun olisi pitänyt saattaa lyödä vetoa niitä Make Poverty History Oikeutta 96 <- Katsokoot |
|
| |||
| |||
| Tarkoitan kauppaan ne myyvät alhaisista hinnoista |
|
| |||
| |||
| Missään lähellä minua on kaikki varastossa enkä ajaa niin Otan vain odotettava kiitos aloitelaatikkoa vaikka.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nintendo DS | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 18th Jan 2008 08:13 |
| Buying Nintendo DS Lite USA: ssa | scottscott125 | PC & Console Gaming | 1 | 30. marraskuu 2007 01:04 |
| Wii ja Nintedo DS LITE hookup? | Rosa Bella | PC & Console Gaming | 1 | 21. Maaliskuu 2007 03:25 |
| Miten vahvistaa Nintendo DS? | Kysy Kenzie! :-) | PC & Console Gaming | 1 | 20th Mar 2007 09:21 |
| Lite-On SHW 1635s tapana polttaa DVD: t | chris2626 | Rautatavaran Chat | 3 | 20th Feb 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |