![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb eens nagedacht over de aanschaf van een voor een tijdje, maar jullie denken dat het het beste zou zijn om een nu of wachten tot na de kerst voor de januari-verkopen?
|
| |||
| |||
| I `d get one now.You krijgen vrij veel (goedkope) betreft vanwege Kerstmis. |
|
| |||
| |||
| Heel wat goede aanbiedingen ?????? Ze zijn onmogelijk te halen uit elke detailhandelaar voor de SRP. U kunt betalen stom geld op Play.com of Amazon ongeveer £ 160 + en enkele zijn tweede hand. Ik heb ook gezien een paar gaan voor meer dan £ 180 op eBay. Ik heb het over de DS Lite, de Wii! Als iemand ze kan zien in voorraad voor £ 99.99, kunt u ons laten weten. |
|
| |||
| |||
| Sorry, ik ben verkeerd, de goedkoopste op Amazon £ 174,99 en de duurste £ 250 !!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Ik heb gevonden nogal wat online winkels te verkopen voor £ 99.99, maar niemand heeft ze in voorraad, want ik wil een zwart. Ik heb een paar spellen voor het voor kerstmis, dus ik ben na een zwarte console kan met een paar van games als de prijs juist is. Gevonden een goede deal over Argos de andere dag, maar weer geen enkele op voorraad.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer een gebruikte dealer. ze meestal reallly goedkoop ($ 99,99 of minder)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eBay?
| |||
| |||
| Hmm niet overtuigd van het kopen van dat soort dingen op eBay om eerlijk te zijn. Ik denk dat ik gewoon wachten totdat ze in voorraad weer als ik haar een week of zo moeten beschikbaar zijn.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| Ik bedoel een winkel die zij verkopen voor lage prijzen |
|
| |||
| |||
| Niet in de buurt van me heeft een op voorraad en ik niet rijden, dus ik kom alleen maar op te wachten dank voor de suggestie wel.