![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenker på å kjøpe en for en stund, men gjør dere tror det ville være best å få en nå, eller vente til etter jul for januar salget?
|
| |||
| |||
| I `d bli en now.You får ganske mye av (billig) avtaler på grunn av julen. |
|
| |||
| |||
| Ganske mange gode avtaler ?????? De er umulig å gå av enhver forhandler for SRP. Du kan betale dum penger på Play.com eller Amazon ca £ 160 + og noen er andre hånden. Jeg har selv sett noen gå for over £ 180 på eBay. Jeg snakker om DS Lite, ikke Wii! Hvis alle kan se dem på lager for £ 99.99, kan du fortelle oss. |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg er feil, den billigste på Amazon er £ 174.99 og dyreste £ 250 !!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Jeg har funnet ganske mange online-forhandlere selger dem for £ 99.99, men ingen har dem på lager, fordi jeg vil ha en svart en. Jeg har et par spill for den til jul, så jeg etter en svart konsollen kan få en med et par spill hvis prisen er riktig. Funnet en god avtale på Argos den andre dagen, men igjen ingen på lager.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv en brukt forhandleren. de vanligvis reallly billig (99,99 $ eller mindre)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eBay?
| |||
| |||
| Hmm ikke overbevist om å kjøpe sånn på eBay for å være ærlig. Jeg tror jeg vil vente til de er på lager igjen hvis jeg gir det en uke eller så det bør være tilgjengelig.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| Jeg mener en butikk de selger til lave priser |
|
| |||
| |||
| Ikke i nærheten av meg, har noen på lager, og jeg ikke kjøre så jeg tar bare å vente takket for forslaget om.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nintendo DS | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 6 | 18 januar 2008 08:13 |
| Kjøpe Nintendo DS Lite i USA | scottscott125 | PC & Console Gaming | 1 | 30 nov 2007 01:04 |
| Wii og Nintedo DS LITE hookup? | Rosa Bella | PC & Console Gaming | 1 | 21 mars 2007 03:25 |
| Slik løser du en Nintendo DS? | Spør Kenzie! :-) | PC & Console Gaming | 1 | 20 mars 2007 09:21 |
| Lite-on shw 1635s wont brenne DVDer | chris2626 | General Hardware Chat | 3 | 20 februar 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |