![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Just wondering whos vil være en stolt ejer af en Nintendo DSI
Dens kommer ud her i Canada i et par dage, og jeg ikke kan vente længere!
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Må ikke du synes det er latterligt, hvor mange versioner, de har bragt ud??!
Hvad er nyt undtagen et "i" i slutningen, og en lille kamera, der sandsynligvis er chokerende kvalitet ..
|
|
|||
|
|||
|
og sine kun det tredje, og jeg forstår, at de føres ud i "Lite" version, fordi den oprindelige var meget, meget, meget, meget omfangsrigt og havde meget dårlig kvalitet belysning.
Men jeg personligt mener, at internettet er et temmelig godt supplement til det, og kameraet udseende mindst 7megapixels, og det kan fungere som et webcam.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sandsynligvis vil have en væmmelig linsen og DSI kun understøtter WEP, som er blevet frarådet i årevis, ikke WPA.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
kameraerne er begge 0,3 mp. med generiske linser, hvilket betyder, chokerende kvalitet. |
|
|
|||
|
|||
|
Nå Thats nyheder for mig, lol, de lignede mindst 7mp
Anyways, du må sige, at det har nogle nice features såsom evnen til at vende tilbage til DS hovedmenuen fra et spil, så du dont behovet for at slå det fra / om hele tiden, og de større skærme ser godt for WEP synes at vende tilbage i, som WPA ser temmelig flakey.
|
|||
|
|||
|
WEP er ikke "komme tilbage", når det kan krakket i tredive sekunder, og har vist sig at være en joke af alle i området. Der er intet flaky om WPA, er det den nye standard, og hvis Nintendo ikke ønsker at støtte den det marginalizes enheden til at være stort set nytteløs for denne tilstand.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Også Black Magic du nævner det "ligner en 7mp"
First off, jeg har ingen anelse om, hvordan du kom til denne konklusion fra at se på et foto, og det er allerede blevet modbevist at være en ren 0,3 mp, ikke engang en tredjedel. Andet det kunne have en million mega pixel, hvis den ønskede (i gætte på, at vil være en terrapixel eller noget ..), og det ville ikke rigtig sagen. I telefonen verden folk komme til besat med, hvor mange pixels der er, ja det har en indflydelse, men ikke så meget som kvaliteten af objektivet. Som Katana også informeret os om, er en artsbetegnelse. Mest mobile specifikationer ikke sige noget om de faktiske linsen (fordi de er flov over, at det er så slemt - og du kan fortælle det, fordi så snart det er en halv anstændigt de udskrive Carl Zeiss alle over telefonen) Anyway, det er min lille tirade, og jeg prøver ikke at have siden, eller slet ikke på dig alligevel .. mobil selskaber jeg gætte Jeg er bare at gøre mit punkt.
|
|||
|
|||
|
Er det ikke 3 nu?, Jeg mener jeg kender psp har også gjort 3 nu med frigivelsen af 3000, men også være ærlige og ikke har nintedo kinda kopieres Sonys tanken om de vigtigste interface?, Som im ikke sikker på, men sandsynligvis nogle hvordan har en vis forbindelse med Wii. Jeg kan godt lide tanken om kortet, men det vil tilskynde flere til at få DS rom'er xD, fordi det nu vil bi mere enklere end at skulle gå ud og købe en R4.
Og kameraet Jeg kan godt lide udseendet på den ene ende, tror jeg, de bør have lige har gemt der penge og design et mere bedre næste gen håndholdt, fordi de har stadig holdes der 2004 ds grafik. som på denne dag og alder godt .. |
|
|
|||
|
|||
|
Kade de cant virkelig ændre spil de gjorde for den oprindeligt. Dens gerne som hvis du prøver at installere Halo: Combat Evolved på en Vista 64-bit med et 1GB GPU. Det virker ikke.
Og nu, at jeg ejer en, kameraet er virkelig nice. Det tager temmelig anstændigt billeder (på forsiden en), men en på bagsiden, er godt, bare en regelmæssig webcam.