vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Nintendo DSI - Whos aikoo olla ylpeä omistaja?

Reply

Thread Tools
Old 22 maaliskuu 2009, 10:22
Rahoittajien ryhmän

Default Nintendo DSI - Whos aikoo olla ylpeä omistaja?

Vain ihmetellä whos tulee olemaan ylpeä omistaja Nintendo DSI
Sen tulevat tänne Kanadassa muutaman päivän ja en voi enää odottaa!

My System: Deathstar 1,0 / Luoton MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Emolevy:
Uusi HP asia / MacBook asia
RAM-muisti:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Äänikortti:
Intel (r) integroidut
Kiintolevy (t):
1tb SATA / Mac 120GB
Optinen asema (t):
Hitachi Blu-ray / integroitu
Asia / PSU:
HP varastossa / Mac Stock
Jäähdytys:
Tavallisesta jäähdytin ja tuuletin / Sama
Network / Internet:
Intel (r) Integroitu / Mac AirPort
Monitor (t):
HP w2408 / MacBook asia
Operating System (s):
Vista sp1 / Mac OS X Leopard (10,5)
Old 22 maaliskuu 2009, 14:40
Rahoittajien ryhmän

Etkö usko, että se on naurettavaa, kuinka monta eri versiota they've esiin?!

Mitä uutta lukuunottamatta "i" lopussa ja hieman kamera, joka on luultavasti järkyttävää laatua ..
Old 25 maaliskuu 2009, 05:32
Rahoittajien ryhmän

hyvin sen vain joka kolmas ja olen ymmärtänyt, että he toivat ulos "Lite-versio, koska alkuperäinen oli hyvin, hyvin, hyvin, hyvin vieviä ja oli erittäin huono laatu valaistus.

Mutta olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että internet on varsin hyvä lisäksi se, ja kamera näyttää ainakin 7megapixels ja se voi toimia webkameran.
Old 25 maaliskuu 2009, 18:22
Rahoittajien ryhmän

Todennäköisesti on hirveä Linssin ja DSI tukee WEP, joka on hylätty jo vuosia, ei WPA.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 25 maaliskuu 2009, 22:27
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Black Magic View Post
ja kamera näyttää ainakin 7megapixels ja se voi toimia webkameran.

kamerat ovat molemmat 0,3 mp.
geneerisillä linssit, tarkoitettu järkyttävää laatua.
Old 26 maaliskuu 2009, 07:07
Rahoittajien ryhmän

No thats minulle uutta lol, ne näytti ainakin 7mp

Anyways, sinun täytyy sanoa, että se on noin kivoja ominaisuuksia kuten mahdollisuus palata DS päävalikon peräisin pelin joten dont tarvitse kytkeä pois päältä / päällä koko ajan, ja mitä suurempi näytöt näyttämään hyvältä liian

WEP näyttää olevan tulossa takaisin, kuten WPA odottaa melko flakey.
Old 26 maaliskuu 2009, 11:30
Rahoittajien ryhmän

WEP ei ole "tulossa takaisin", kun se voidaan krakatun vuonna kolmekymmentä sekuntia ja sen on todettu olevan vitsi kenenkään alalla. Mikään ei liuskainen noin WPA, se on uusi standardi, ja jos Nintendo ei halua tukea sitä se marginalizes laitteen suurelta osin täysin hyödytöntä, että tilassa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 7 huhtikuu 2009, 10:34
Rahoittajien ryhmän

Myös Black Magic mainitsitte se "näyttää 7mp"

Aivan aluksi, minulla ei ole aavistustakaan, miten oli, että päätelmä katsot valokuva, ja se on jo osoitus, että se on vain 0,3 mp, ei edes kolmasosaa.

Toiseksi se olisi voinut miljoonaa mega pikseliä, jos se halusi (Oletan, että osaisimme olla terrapixel tai jotain ..) ja se ei todellakaan väliä. Kun puhelin maailman ihmiset saada pakkomielle, kuinka monta kuvapistettä on, kyllä se ei ole vaikutusta, mutta ei niin paljon kuin laadun linssiä. Mikä Katana myös ilmoittanut meille, on yleinen ongelma.

Useimmat mobiili eritelmät eivät sanoa mitään todellisia linssi (koska he häpeissäni siitä, että se on niin huono - ja voit kertoa tämän, koska heti kun se on puoli ihmisarvoisen ne tulostaa Carl Zeiss koko puhelin)

Joka tapauksessa, että minulla on vähän paasaus, enkä ole yrittänyt saada sitten tai ei sinua silti .. mobiili yritykset luulisin Olen vain tehdä minun.
Old 8. päivästä toukokuuta 2009, 01:33
Jäsen

Eikö tämä ole 3 nyt?, Tarkoitan Tiedän psp on myös 3 nyt vapauttamisesta 3000, mutta rehellisesti sanottuna ole nintedo kinda kopioida Sonys ajatus tärkein rajapinta?, Joka im ole varma, mutta todennäköisesti Joissakin miten on jonkinlainen yhteys kanssa Wii. Pidän siitä ajatuksesta, että korttipaikkaan, mutta se kannustaa yhä useampia ihmisiä saada ds ROMeja xD, koska nyt se mehiläinen entistä yksinkertaisempi kuin ottaa mennä ulos ja ostaa R4.

Ja kamera

Pidän ulkoasun yhden Butt, luulen, että ne olisi pitänyt vain tallentanut sinne rahaa ja suunnittelun entistä paremmin ensi gen kädessä, koska he ovat vielä siellä pidettävät 2004 ds grafiikkaa. mikä tässä päivässä ja ikä hyvin ..
Old 8. päivästä toukokuuta 2009, 10:33
Rahoittajien ryhmän

Kade, ne kallistuksen todella vaihtaa pelejä he tekivät sen alun perin. Sen kai jos yrität asentaa Halo: Combat Evolved on Vista 64 bittiä ja 1GB GPU. Se ei toimi.

Ja nyt, että olen oma yksi kamera on todella mukavaa. Se kestää melko ihmisarvoisen kuvia (on edessä yksi), mutta yksi takana on hyvin, vain säännöllisesti webbikamera.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi kannettava tietokone Omistaja .... muutamia kysymyksiä Stephanie17s21 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 8. Joulukuu 2008 00:37
Kumpi on parempi, että Nintendo Wii ... Debbie V PC & Console Gaming 1 21. marraskuu 2008 10:03
Olen nyt ylpeä omistaja Sony Vegas! mutta er .. Umm ... miten sitä käytetään? cheesepuff Multimedia & Codecs 5 18th Feb 2008 11:44
Clueless Computer Omistaja Pyrkii Apua! chaz100 Graphics Cards & Näytöt 8 27. Joulukuu 2007 15:25
Im ei ahppy kanssa näköala, whos yllättynyt? . ellipsicon ^ Rautatavaran Chat 12 18th Aug 2007 16:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.