mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Nintendo DSI - whos zal een trotse eigenaar?

Reply

Thread Tools
Old 22 maart 2009, 10:22
Donor Groep

Just wondering whos zal een trotse eigenaar van een Nintendo DSI
Zijn coming out hier in Canada in een paar dagen en ik kan niet langer wachten!

Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moederbord:
Nieuwe HP ding / Macbook ding
RAM Geheugen:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Sound Card:
Intel (R) geïntegreerd
Hard Drive (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optische Drive (s):
Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde
Case / PSU:
HP voorraad / Mac Voorraad
Koeling:
Uw standaard radiator en ventilator / Same
Netwerk / Internet:
Intel (R) Integrated / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / Macbook ding
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 22 maart 2009, 14:40
Donor Groep

Denk je niet dat het belachelijk hoeveel versies ze naar buiten gebracht??!

Wat is nieuw behalve een "i" op het einde en een kleine camera, die is waarschijnlijk schokkende kwaliteit ..
Old 25 maart 2009, 05:32
Donor Groep

en zijn alleen de derde en ik begrijp dat ze bracht de "Lite" versie, omdat het origineel is zeer, zeer, zeer, zeer omvangrijk en hadden zeer slechte kwaliteit van de verlichting.

Maar persoonlijk denk ik dat het internet is een goede aanvulling op, en de camera ziet er uit als ten minste 7megapixels en kan fungeren als een webcam.
Old 25 maart 2009, 18:22
Donor Groep

Waarschijnlijk zal een afgrijselijk lens en de DSI alleen ondersteunt WEP die is afgekeurd voor de jaren, geen WPA.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 25 maart 2009, 22:27
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Magic View Post
en de camera ziet er uit als ten minste 7megapixels en kan fungeren als een webcam.

de camera's zijn beide 0,3 mp.
met generieke lenzen zin schokkend kwaliteit.
Old 26 maart 2009, 07:07
Donor Groep

Nou dat is nieuws voor me lol, ze leek op ten minste 7mp

Anyways, je moet zeggen dat het een aantal leuke features zoals de mogelijkheid om terug te keren naar de DS hoofdmenu van een spelletje doen, zodat je niet nodig om het uit te zetten / op de hele tijd, en de grotere schermen zien er goed uit te

WEP lijkt te komen terug in, zoals WPA zoekt mooie Flakey.
Old 26 maart 2009, 11:30
Donor Groep

WEP is niet "terug" wanneer deze kan worden gekraakt in dertig seconden en is aangetoond dat het een grap van iemand in het veld. Er is niets kruimelig over WPA, het is de nieuwe standaard, en als Nintendo niet wil steunen zij marginalizes het apparaat te worden grotendeels onbruikbaar voor die modus.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 7 apr 2009, 10:34
Donor Groep

Ook Black Magic u noemt het maar "ziet eruit als een 7mp"

Ten eerste, ik heb geen idee hoe je kwam tot die conclusie uit te kijken naar een foto, en het is reeds weerlegd tot een slechts 0,3 mp, zelfs niet een derde.

Ten tweede kan een miljoen megapixels als zij wilden (ik denk dat je wel een terrapixel of iets ..) en het zou niet echt om gaat. In de telefoon wereld mensen krijgen te geobsedeerd met hoeveel pixels er zijn, ja het heeft wel een invloed, maar niet zo veel als de kwaliteit van de lens. Katana die ook ons, is generiek.

De meeste mobiele specificaties niet zeggen niets over de werkelijke lens (omdat ze schamen dat het zo slecht - en u kan vertellen, want zodra het is half waardig zij print Carl Zeiss allemaal via de telefoon)

Anyway, dat is mijn kleine rant, en ik probeer niet te hebben geleden, of niet op je toch .. mobiele bedrijven denk ik Ik ben net mijn punt.
Old 8 mei 2009, 01:33
Lid Fractie

Is dit niet 3 nu?, Ik bedoel ik weet psp hebben ook 3 nu met de introductie van de 3000, maar ook eerlijk gezegd niet nintedo kinda gekopieerd Sonys idee van de belangrijkste interface?, Die im niet zeker van, maar waarschijnlijk sommige hoe hebben verband met de wii. Ik hou van het idee van de kaartsleuf, maar dat zal om meer mensen te krijgen ds roms xD, want nu zal honingbij eenvoudiger dan onder meer om uit te gaan en koop een R4.

En de camera

Ik ben dol op het uiterlijk van de ene reet, ik denk dat ze moeten gewoon opgeslagen er geld en ontwerp een betere volgende generatie handheld, omdat ze nog steeds bewaard 2004 DS graphics. die in deze tijd goed ..
Old 8 mei 2009, 10:33
Donor Groep

Kade, zij huicheltaal werkelijk veranderen de games die ze voor hem zijn. Haar graag alsof je probeert te installeren Halo: Combat Evolved op een Vista 64 bit met een 1gb GPU. Het werkt niet.

En nu dat ik de eigenaar van een camera is echt leuk. Het duurt behoorlijk fatsoenlijke foto's (op de voorkant een), maar de een op de achterzijde is goed, maar een regelmatige webcam.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.