![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare lurer whos kommer til å bli en stolt eier av en Nintendo DSi Sin kommer ut her i Norge om noen dager, og jeg kan ikke lenger WAIT!
|
| |||
| |||
| Synes du ikke det er latterlig hvor mange versjoner de har tatt ut?? Hva er nytt med unntak av "i" på slutten og et lite kamera som er trolig sjokkerende kvalitet ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| vel dens bare den tredje og jeg forstår at de brakt ut "Lite"-versjonen, fordi den opprinnelige var veldig, veldig, veldig, veldig store og hadde svært dårlig kvalitet belysning. Men jeg personlig tror at internett er et ganske bra tillegg til det, og kameraet ser ut minst 7megapixels og det kan fungere som et webkamera.
__________________ Vel, jeg er offisielt en semipro musiker ![]() 1ste gig er den 7 juni 2009 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sannsynligvis vil ha en redselsfull linsen og DSi støtter bare WEP som er blitt deprecated for år, ikke WPA.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
kameraene er begge 0,3 mp. med generisk linser, betyr sjokkerende kvalitet. |
|
| |||
| |||
| Vel dvs aktuelt for meg lol, de så ut som minst 7mp Anyways, du må si det har noen fine funksjoner som muligheten til å returnere til DS hovedmenyvisningen av et spill, slik at du ikke trenger å slå det av / på hele tiden, og større skjermbilder ser bra ut også WEP synes å komme tilbake i, som WPA ser ganske flakey.
__________________ Vel, jeg er offisielt en semipro musiker ![]() 1ste gig er den 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| WEP er ikke "komme tilbake" når det kan være sprekker i tretti sekunder, og har vist seg å være en vits av alle i feltet. Det er ingenting flaky om WPA, det er den nye standarden, og hvis Nintendo ønsker ikke å støtte det marginalizes enheten skal hovedsakelig ubrukelig for modus.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Også Black Magic du nevner det "ser ut som en 7mp" Først av, jeg har ingen anelse om hvordan du kom til denne konklusjonen fra ser på et bilde, og det er allerede blitt disproved å være bare 0,3 MP, ikke engang et tredje. Dernest kan det ha en million mega pixels hvis den ville (Jeg antar at vil være en terrapixel eller noe ..) og det ville egentlig ikke saken. I telefonen verdens folk få besatt av hvor mange piksler det er, ja det har en innvirkning, men ikke så mye som kvaliteten på linsen. Hvilken Katana også informert oss, er generelle. De fleste mobile spesifikasjoner ikke si noe om selve linsen (fordi de er skamfull for at det er så ille - og du kan si dette fordi så snart den er halv anstendig de utskriften Carl Zeiss hele telefonen) Uansett, det er min lille snakke sint og høyt, og jeg er ikke forsøker å ha siden, eller ikke i det du allikevel .. mobile bedrifter Jeg antar Jeg er bare å gjøre mitt poeng.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Er ikke dette 3 nå? Jeg mener jeg vet PSP har også gjort 3 nå med utgivelsen av 3000, men for være ærlig har ikke nintedo ganske kopiert Sonys idé av de viktigste grensesnittet?, Som im ikke sikker på, men trolig noen hvordan har noen forbindelse med Wii. Jeg liker tanken på kortsporet, men det vil oppmuntre flere mennesker til å få ds ROMene xD, fordi det vil bee mer enklere enn å måtte gå ut og kjøpe en R4. Og kameraet Jeg liker utseendet på en rumpe, jeg tror de skal ha bare lagres det penger og utforme en mer bedre neste gen håndholdte, fordi de har likevel holdt det 2004 ds grafikk. som i dag og alder godt .. |
|
| |||
| |||
| Kade, de skrånende virkelig endre spillene de gjorde for den opprinnelig. Its like som om du prøver å installere Halo: Combat Evolved på en Vista 64 bit med en 1GB GPU. Fungerer det ikke. Og nå som jeg eier en, kameraet er virkelig fint. Det tar ganske anstendig pics (på forsiden én), men en på baksiden er, vel, bare et vanlig webkamera.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny laptop Eier .... noen spørsmål | Stephanie17s21 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 8 desember 2008 00:37 |
| Som er bedre for Nintendo Wii ... | Debbie V | PC & Console Gaming | 1 | 21 nov 2008 10:03 |
| Jeg er nå den stolte eier av Sony Vegas! men er .. Umm ... hvordan jeg bruker den? | cheesepuff | Multimedia & Kodeker | 5 | 18 februar 2008 11:44 |
| Clueless Computer Eier søker Hjelp! | chaz100 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 27 desember 2007 15:25 |
| Im ikke ahppy med vista, whos overrasket? | . ellipsicon ^ | General Hardware Chat | 12 | 18 august 2007 16:27 |
| Thread Tools | |
| |