mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Nr. CD-DVD Revner

Closed Thread

Thread Tools
Old 28 februar 2009, 13:02
Donor-Gruppen

Default Nr. CD-DVD Revner

Hej Jeg har et par spil ive købt og installeret i pc'en, men ive bemærket ridser vises fra konstant indføring og fjernelse fra DVD-afspiller, så jeg tænkte, om det er lovligt at hente og installere disse patches som giver dig mulighed for at spille spillet uden en disk
har gjort et par søgninger, men kun ud til at få bittorrents. Hvis sin okay at bruge ingen cd revner nogen recommand en god hjemmeside?
også har fået fortalt, at de er fulde af vira og lign
det sandt?
eller er det bedst bare at være ekstra omhyggelig med disc'en

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 februar 2009, 13:10
Rik
Bandlyst Gruppen

Det er ikke ok at bruge dem. Det er derfor, de er på dodgy websteder. Jeg formoder denne tråd vil blive låst, da de er også meget ulovligt.

Mit system: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Bundkort:
Asus K8V-X
RAM Hukommelse:
512meg Infineon pc3200
Grafikkort (r):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (e):
40gig, 80gig, og 200gig
Optisk drev (r):
1 * CD-brænder, 1 * DVD-ROM
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 februar 2009, 13:11
Medlem Gruppen

I guess i teorien, at der ulovligt, fordi din redigering der software, men du stadig ejer juridiske kopi af harddisken, plus den ikke gerne alligevel en vil finde ud af, medmindre du spille spillet online, hvad med at gøre en ISO af harddisken og montere det i et virtuelt drev.
Old 28 februar 2009, 13:18
Redaktør Gruppen

Citat:
Jeg tænkte, hvis det er lovligt at hente og installere disse patches som giver dig mulighed for at spille spillet uden en disk
Programrettelse er bare et andet ord for crack eller warez. Læs fin udskrive på alle produkter, web-side, og jeg er sikker på, at der vil være nogle sprog med angivelse af en "begrænset garanti." Med andre ord, intet er for evigt, og de ved, på et tidspunkt fortsat brug vil forringe produktet, og du bliver nødt til at købe en anden.

Intellektuel ejendomsret besidder de samme rettigheder som et patent. Du kan ikke bruge, kopiere eller distribuere det som du ønsker, uden godkendelse fra ejeren.

Closed Thread

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.