![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jeg har et par spil ive købt og installeret i pc'en, men ive bemærket ridser vises fra konstant indføring og fjernelse fra DVD-afspiller, så jeg tænkte, om det er lovligt at hente og installere disse patches som giver dig mulighed for at spille spillet uden en disk har gjort et par søgninger, men kun ud til at få bittorrents. Hvis sin okay at bruge ingen cd revner nogen recommand en god hjemmeside? også har fået fortalt, at de er fulde af vira og lign det sandt? eller er det bedst bare at være ekstra omhyggelig med disc'en
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke ok at bruge dem. Det er derfor, de er på dodgy websteder. Jeg formoder denne tråd vil blive låst, da de er også meget ulovligt.
| |||
| |||
| I guess i teorien, at der ulovligt, fordi din redigering der software, men du stadig ejer juridiske kopi af harddisken, plus den ikke gerne alligevel en vil finde ud af, medmindre du spille spillet online, hvad med at gøre en ISO af harddisken og montere det i et virtuelt drev. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Intellektuel ejendomsret besidder de samme rettigheder som et patent. Du kan ikke bruge, kopiere eller distribuere det som du ønsker, uden godkendelse fra ejeren. |