![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei olen muutaman pelit ive ostaa ja asentaa PC mutta ive huomasin naarmuja näy alkaen jatkuvasti syöttötapa ja erottamisperusteet dvd soitin, niin ihmettelen, jos se on laillista ladata ja asentaa korjaustiedostot, joiden avulla voit pelata peliä ilman levy ovat tehneet muutamia hakuja mutta vain näyttävät saada bittorrents. Jos sen okei käyttää mitään cd halkeamia kukaan recommand hyvä sivusto? on myös kerrottu, että ne ovat täynnä viruksia ja muuta sellaista se totta? vai onko se paras vain olla erityisen varovainen kanssa levyn
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei ole ok käyttää niitä. Siksi ne ovat konstikas sivustoja. Epäilen tätä säiettä on lukittu, koska ne ovat myös erittäin laitonta.
| |||
| |||
| i arvata teoriassa että laitonta, koska muokkausistuntosi siellä ohjelmiston, mutta et silti oma oikeudellinen jäljennös levyn sekä sen ei pidä joka tapauksessa yksi on menossa selvittää paitsi jos pelaa peliä verkossa, mitä tehdä ISO sen levyn ja asennus se virtuaalinen asema. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Teollis-ja tekijänoikeudet omistaa samat oikeudet kuin patentti. Et voi käyttää, kopioida tai jakaa sitä kuin haluat ilman hyväksyntää omistajalle. |