![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi ik heb een paar spelletjes ive gekocht en geïnstalleerd in de pc, maar ive gemerkt krassen verschijnen van constante inbrengen en verwijderen van een DVD-speler, dus ik vroeg me af of het legaal is om te downloaden en installeren van deze patches die u in staat om het spel te spelen zonder een disc gedaan hebben een aantal zoekopdrachten alleen maar lijken te krijgen bittorrents. Als het goed te gebruiken geen cd scheuren iedereen raden een goede site? ook hebben verteld dat ze vol zijn van virussen en dergelijke dat waar? of is het beste alleen voor extra voorzichtig met de schijf
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is niet goed om ze te gebruiken. Dat is waarom ze op dodgy sites. Ik vermoed dat deze draad zal worden afgesloten als ze zijn ook zeer illegaal.
| |||
| |||
| Ik denk dat in de theorie dat er illegaal omdat uw bewerken er software, maar u nog steeds eigenaar van de wettelijke kopie van de schijf, plus haar niet graag toch een gaat om uit te vinden, tenzij je het spel online is, wat over het maken van een ISO van de schijf en montage in een virtuele drive. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Intellectuele eigendom is van dezelfde rechten als een octrooi. Kunt u niet gebruiken, kopiëren of distribueren als u wilt, zonder toestemming van de eigenaar. |