mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ingen Cd-dvd Sprekker

Closed Thread

Thread Tools
Old 28th Feb 2009, 13:02
Donor Group

Default Ingen Cd-dvd Sprekker

Hei Jeg har noen spill Ive kjøpt og installert i PC-en men Ive merke riper vises fra konstant innsetting og fjerning fra dvd-spiller, så jeg lurte på om det er lovlig å laste ned og installere disse oppdateringene som tillater deg å spille spillet uten plate
har gjort en del søk, men bare ut til å komme bittorrents. Hvis det greit å bruke no cd sprekker noen recommand et godt nettsted?
har også blitt fortalt at de er fulle av virus og slikt liker
det sant?
eller er det best bare å være ekstra forsiktig med platen

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28th Feb 2009, 13:10
Rik
Banned Group

Det er ikke ok å bruke dem. Det er derfor de er på dodgy nettsteder. Jeg mistenker at denne tråden blir låst slik de er også veldig ulovlig.

Min System: Glowbox

Prosessor (er):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Hovedkort:
Asus K8V-X
RAM-minne:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (er):
40gig, 80gig og 200gig
Optisk stasjon (er):
1 * CD-brenner, 1 * dvd rom
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Nå internett
Skjerm (er):
Dell 19 "
Operating System (s):
Xp Pro
Old 28th Feb 2009, 13:11
Medlem Group

Jeg tror i teorien at det ulovlige fordi redigerer det, men du fortsatt eier lovlig kopi av disken, samt dets ikke som likevel en skal finne ut med mindre du spiller spillet på nettet, hva med å lage en ISO av disk og montere den i en virtuell stasjon.
Old 28th Feb 2009, 13:18
Moderator Group

Sitat:
Jeg lurte på om det er lovlig å laste ned og installere disse oppdateringene som tillater deg å spille spillet uten en plate
Oppdateringen er bare et annet ord for sprekk eller warez. Les fin print på noen produkter webside og jeg er sikker på at det vil være noen språk om en begrenset garanti. " Med andre ord, ingenting er for alltid, og de vet at noen peker fortsatt bruk vil svekke produktet, og du må kjøpe en ny.

Immaterielle innehar de samme rettigheter som et patent. Du kan ikke bruke, kopiere eller distribuere den som du ønsker uten godkjenning fra eieren.

Closed Thread

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.