![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jeg har noen spill Ive kjøpt og installert i PC-en men Ive merke riper vises fra konstant innsetting og fjerning fra dvd-spiller, så jeg lurte på om det er lovlig å laste ned og installere disse oppdateringene som tillater deg å spille spillet uten plate har gjort en del søk, men bare ut til å komme bittorrents. Hvis det greit å bruke no cd sprekker noen recommand et godt nettsted? har også blitt fortalt at de er fulle av virus og slikt liker det sant? eller er det best bare å være ekstra forsiktig med platen
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke ok å bruke dem. Det er derfor de er på dodgy nettsteder. Jeg mistenker at denne tråden blir låst slik de er også veldig ulovlig.
| |||
| |||
| Jeg tror i teorien at det ulovlige fordi redigerer det, men du fortsatt eier lovlig kopi av disken, samt dets ikke som likevel en skal finne ut med mindre du spiller spillet på nettet, hva med å lage en ISO av disk og montere den i en virtuell stasjon. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Immaterielle innehar de samme rettigheter som et patent. Du kan ikke bruke, kopiere eller distribuere den som du ønsker uten godkjenning fra eieren. |