mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ingen CD-DVD Sprickor

Closed Thread

Thread Tools
Old 28 februari 2009, 13:02
Givargruppen

Hej Jag har några spel ive köpas och installeras i datorn men ive märkte repor förekommer från konstant isättning och uttag från dvd-spelare, så jag undrar om det är lagligt att ladda ner och installera dessa patchar som gör att du kan spela spelet utan en skiva
har gjort några sökningar men bara tycks få bittorrents. Om det okej att använda någon cd sprickor någon Rekommendera en bra webbplats?
också har fått höra att de är fulla av virus och liknande
det sant?
eller är det bästa bara för att vara extra försiktig med skivan

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 februari 2009, 13:10
Rik
Banned Group

Det är inte ok att använda dem. Det är därför de är på skumma platser. Jag misstänker att denna tråd kommer att låsas så de är också mycket olagligt.

Mitt System: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Moderkort:
Asus K8V-X
RAM Minne:
512meg Infineon PC3200
Grafikkort (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Ljudkort:
AC97
Hårddisk (s):
40gig, 80gig och 200gig
Optisk enhet (er):
1 * cd-brännare, 1 * DVD-rom
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 februari 2009, 13:11
Ledamot Gruppen

Jag tror på teorin att det olagliga eftersom din redigering finns programvara, men du fortfarande äger den rättsliga kopia av disken, plus dess inte tycker ändå man ska ta reda på om det inte spelar spelet online vad om att göra en ISO av disken och montera den i en virtuell enhet.
Old 28 februari 2009, 13:18
Moderator-gruppen

Citat:
Jag undrar om det är lagligt att ladda ner och installera dessa patchar som gör att du kan spela spelet utan skiva
Patch är bara ett annat ord för spricka eller warez. Läs fin ut på alla produkter hemsida och jag är säker på att det kommer att bli en del språk som anger en "begränsad garanti." Med andra ord, ingenting är för evigt och att de känner någon gång fortsatt användning kommer att försämra produkten och du måste köpa en annan.

Immaterialrätt har samma rättigheter som ett patent. Du kan inte använda, kopiera eller distribuera den som du vill utan godkännande från ägaren.

Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.