![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jag har några spel ive köpas och installeras i datorn men ive märkte repor förekommer från konstant isättning och uttag från dvd-spelare, så jag undrar om det är lagligt att ladda ner och installera dessa patchar som gör att du kan spela spelet utan en skiva har gjort några sökningar men bara tycks få bittorrents. Om det okej att använda någon cd sprickor någon Rekommendera en bra webbplats? också har fått höra att de är fulla av virus och liknande det sant? eller är det bästa bara för att vara extra försiktig med skivan
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är inte ok att använda dem. Det är därför de är på skumma platser. Jag misstänker att denna tråd kommer att låsas så de är också mycket olagligt.
| |||
| |||
| Jag tror på teorin att det olagliga eftersom din redigering finns programvara, men du fortfarande äger den rättsliga kopia av disken, plus dess inte tycker ändå man ska ta reda på om det inte spelar spelet online vad om att göra en ISO av disken och montera den i en virtuell enhet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Immaterialrätt har samma rättigheter som ett patent. Du kan inte använda, kopiera eller distribuera den som du vill utan godkännande från ägaren. |