mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ingen lyd i COD5 efter installation af patch

Reply

Thread Tools
Old 7 februar 2009, 08:23
Donor-Gruppen

Default Ingen lyd i COD5 efter installation af patch

I går Jeg har installeret den nye patch for spillet Call of Duty 5. Nu har jeg ingen lyd. I spillet jeg klikker lyden Valg-knappen, og det viser Stereo. Jeg har 5.1 surround (det hele fungerede korrekt før programrettelsen). Det vil ikke lade mig ændre højttalerindstillinger, vises beskeden:

"At ændre højttaler konfiguration du har brug for at ændre standardindstillingerne afspilningsenheden i dine vinduer sund indstilling og genstarte spillet."

Jeg bruger Vista 64 og har ombord Realtek lyd i stedet for et lydkort. Når jeg højreklikke på Windows taleren Ikon der er en mulighed for "afspilning enheder", så jeg klikker på det. Jeg kommer til det første billede vedhæftet nedenfor. Klikke på knappen Jeg får det andet billede vedhæftet nedenfor, som viser, 5.1 surround fremhævet. Jeg efter det rigtige skridt for at "ændre standardtidsintervallerne afspilningsenheden i dine vinduer lydindstillingerne"? Meddelelse i det første billede, lyd højttalere er markeret. Hvis jeg gør alting korrekt, så jeg gætter jeg brug for at kontakte spillet fabrikanten, men hvis jeg gør noget forkert, så er jeg nødt til at vide, hvordan du gør det rigtigt lol.

* BEMÆRK: I'm sætte dette i OS sektion, fordi spørgsmålet er, hvis jeg er korrekt fejlfinding af problemet i mit OS (Vista 64), ikke hvordan du får det dumme spil til at erkende, at jeg har gjort det rigtige trin. Jeg gætter det kunne gå i lyden, men det er ikke et hardware problem, spillet siger, at det er en windows problem, lol Jeg tror det er den patches problem, men som jeg sagde jeg vil være sikker I'm manipulere min Vista korrekt.

Åh, jeg har de nyeste drivere til mit Realtek jeg bare kontrolleres.

No Sound in COD5 after installing patch-audio.jpg

No Sound in COD5 after installing patch-audio2.jpg
Old 7 februar 2009, 08:31
Administrator Gruppen

Ingen lyd i det hele eller bare spillet?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7 februar 2009, 08:46
Donor-Gruppen

Bare en leg, det er derfor, jeg er sikker på det er, at plasteret. Jeg har lige mig ikke sikker på, at hvis der er nogle "standardindstilling" for spil eller andet sted i Vista jeg ikke finde. Jeg har kontrolleret de standard programmer, men kan ikke se noget, der ville være vanskeliggør spillet, og selvfølgelig gik jeg gennem Default afspilningsenheden ting som jeg er skitseret ovenfor. Ingen andre Jeg talte med på Game-servere har haft et lignende problem med plaster, og jeg ikke finde noget på nettet endnu. det er derfor, jeg ønsker at sikre, at det ikke er noget, jeg savnede i en Vista indstilling.
Old 7. februar 2009, 09:00
Administrator Gruppen

Ikke meget du kan gøre, bortset afinstallere programrettelsen?
Old 7 februar 2009, 09:04
Donor-Gruppen

Ok, så jeg har kig på det korrekte sted i Windows, at spillet har fortalt mig at ændre?

EDIT: Hvorfor har jeg computeren saft thingies i denne post lol?

EDIT II: Pyt med de er væk nu lol. Måske problemet er, jeg ser røster og hørelse visioner?
Old 8 februar 2009, 04:17
Ny Medlem Gruppen

Endelig! en anden, der har dette problem!
Stort set ligesom du-im kører en 32-bit vista med et Realtek lydkort ... og nu ingen lyd i CoD5 efter at have installeret den nyeste patch .. og ja, jeg har den nyeste Realtek drivere ..
Så .. hvis nogen kender en løsning på dette ....
Old 8 februar 2009, 04:28
Ny Medlem Gruppen

ah ha! Jeg ved nu, løsningen!
http://www.callofduty.com/board/view...?f=29&t=101457
Jeg brugte metode A.. Og det virkede!
Sikker på, lyden er en smule mere crappy derefter før .. men der
Tilsyneladende en permanent løsning på dette problem vil blive frigivet i 1.3 opdateringen.
Old 8 februar 2009, 11:52
Donor-Gruppen

Burde have kontrolleret tilbage på dette Owly, sorry. Ja jeg har fundet den løsning, efter at jeg har sørget for min Windows ikke blev rodet op. Jeg ikke klikke på dit link, men jeg formoder, det er retard din sunde indstilling ned til 16 bit 44.100 Hz fastsætte?

Tilsyneladende gode gamle Treyarch besluttet at netop slag ud for Vista-brugere i deres seneste "patch".

Medbring venligst BACK Infinity WARD !!!!!!!!!!!!!!
Old 8. februar 2009, 12:18
Ny Medlem Gruppen

Yup, Thats programrettelsen.
Jeg er enig-Infinity Ward's COD 4 er så meget bedre ..
Ikke alene er det mere poleret .. mindre bugs + fejl
Men tbh, tror jeg, at det faktiske spil (dvs. storyline, gameplay) var bedre for
Old 11 februar 2009, 12:40
Ny Medlem Gruppen

Hi, på linket ovenfor ikke fungerer, pls post her rettelsen, jeg har også vista64 og efter programrettelsen, ingen lyd i spil, lyden arbejder perfekt i enhver anden anvendelse though.Thanks
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
COD 5 Programrettelse Hjælp - Kan ikke Spil spillet aymanmhmd PC & Console Gaming 0 26. maj 2009 23:44
INTEL DG35EC Bundkort - Problem med at installere lydkort jmleugenio Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 25. maj 2009 20:37
Mand op du wimpy COD5 spillere Bubba PC & Console Gaming 9 7 februar 2009 08:27
Ingen lyd efter installation af nye Ethernet Card Bee117 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 5 20. sep 2008 19:03
Mai Programrettelse tirsdag Release evilfantasy Windows-operativsystemer 0 19. maj 2008 10:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.