![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Eilen asennettu uusi korjaustiedosto peli Call of Duty 5. Nyt minulla ei ole ääntä. Kun peli napsautan äänen valinnat-painiketta ja se näkyy Stereo. Minulla on 5.1 surround (se kaikki toimi oikein ennen korjaustiedoston). Se ei anna minun muuttaa kaiutinasetuksia, se näyttää viestin: "Jos haluat vaihtaa kaiuttimien asetukset haluat muuttaa oletusarvon toisto laitetta ikkunat äänen asettaminen ja käynnistä peli." I am using Vista 64 ja laivalla Realtek audio sijasta äänikortti. Kun oikeus klikkaa Windows puhuja symboli on olemassa vaihtoehto "toisto laitteet", joten klikkaa sitä. Saan ensimmäinen kuva liitteenä alla. Napsauttamalla asetukset-painiketta saan toisen kuvan liitteenä alla, joka osoittaa, 5.1 surround korostettuna. Olenko seuraavat oikeat toimenpiteet "muuttaa oletuksena toisto laitetta ikkunat äänen asetukset"? Ilmoitus ensimmäisen kuvan että äänen kaiuttimet on valittu. Jos teen kaiken oikein minun arvata minun täytyy ottaa yhteyttä pelin, mutta jos teen jotain väärin, minun täytyy tietää, miten se tehdään oikein lol. * HUOM: I'm laskemisesta tässä OS osa, koska kysymys on, jos olen oikein vianetsintään ongelma minun OS (Vista 64), ei kuinka saada typerä peli tunnustaa, että olen tehnyt oikeita askelia. Kai se voisi mennä ääni, mutta se ei ole laitevika, peli sanoo, että se on windows ongelma, lol Mielestäni on paikat ongelma, mutta kuten olen todennut, haluan olla varma, että olen manipuloimalla minun Vista oikein. Voi, minulla on uusimmat ajurit minun Realtek, i juuri tarkastettu. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ääntä kaikkeen tai vain peliä?
| |||
| |||
| Vain yksi peli, joten olen varma, että se on laastari. Minä vain en ole varma, onko jokin "oletusasetus" pelejä varten jossain Vista En löytää. Olen tarkistanut oletuksena ohjelmia, mutta eivät näe mitään, mikä olisi haittaa peliä, ja tietysti menin kautta Oletus Playback Device asia, kuten olen edellä mainitulla tavalla. Kukaan muu Puhuin annetun Pelin palvelimet on ollut samankaltaisia ongelmia korjaustiedoston, enkä ole löytää mitään online vielä. Siksi haluamme varmistaa, että se ei ole jotakin Olen puuttuu Vista asetusta. |
|
| |||
| |||
| Ei paljon voit tehdä paitsi poistaa korjaustiedoston? |
|
| |||
| |||
| Ok, joten en katso oikea paikka Windows että peli käski muuttaa? EDIT: Miksi minulla on tietokone mehu thingies tässä post lol? EDIT II: Unohda ne ovat menneet nyt lol. Ehkä ongelma on En näe äänensä ja kuulon visioita? |
|
| |||
| |||
| Lopuksi! joku muu, joka on tämän ongelman! Aika paljon kuin sinä-im käytössä on 32-bittisen Vistan kanssa Realtek äänikortti ... ja nyt ei ääntä CoD5 asentamisen jälkeen viimeistään kangasmerkki .. ja kyllä, minulla on uusimmat Realtek kuljettajien .. ![]() Niin .. jos joku tietää ratkaisun tähän .... |
|
| |||
| |||
| ah ha! En nyt tiedä ratkaisu! http://www.callofduty.com/board/view...?f=29&t=101457 I käytetty menetelmä A.. Ja se toimi! Varma, että ääni on hieman kehno sitten ennen .. mutta sen ei ![]() Näyttää siltä, että pysyvä ratkaisu tähän ongelmaan on julkaistu 1.3-päivitys. |
|
| |||
| |||
| Olisi tarkastettava takaisin tämän Owly, anteeksi. Joo löysin sen jälkeen, kun liuos Tein varma Windows ei ollut sekaisin. En napsauttaa linkkiä, mutta oletan, että se on retard oman äänen asettaminen alas 16 bit 44100 Hz korjata? Ilmeisesti vanha kunnon Treyarch päätti vain puhaltaa pois Vistan käyttäjille heidän uusimman "patch". PLEASE palauttaa Ääretön OPIMUKSEN !!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Yup, thats korjaustiedoston. ![]() Olen samaa mieltä-Infinity Ward's COD 4 on niin paljon parempi .. Ei vain se, enemmän kiillotettu .. vähemmän bugeja + virheet Mutta tbh olen sitä mieltä, että todellinen pelin (eli tarinoita, gameplay) oli parempi liian |
|
| |||
| |||
| Hei, yllä olevaa linkkiä ei toimi, pls post tästä korjaustiedoston, minäkin olen vista64 ja sen jälkeen korjaustiedoston, ei äänen pelistä, SoundWorks täydellinen mitä tahansa muuta though.Thanks |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| COD 5 Patch Ohje - Cannot Pelaa peliä | aymanmhmd | PC & Console Gaming | 0 | 26. toukokuuta 2009 23:44 |
| INTEL DG35EC emolevy - Ongelma asennettaessa äänikortti | jmleugenio | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 25. toukokuuta 2009 20:37 |
| Man avautuu wimpy COD5 pelaajat | Bubba | PC & Console Gaming | 9 | 7. helmikuu 2009 08:27 |
| No Sound asentamisen jälkeen uusi Ethernet-kortti | Bee117 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 20 Sep 2008 19:03 |
| Toukokuu Patch tiistai Release | evilfantasy | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 19. toukokuuta 2008 10:19 |
| Thread Tools | |
| |