![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Gisteren installeerde ik de nieuwe patch voor de game Call of Duty 5. Nu heb ik geen geluid. In het spel dat ik klik op de knop Opties en geluid is het aantonen Stereo. Ik heb 5.1 surround (alles correct werkte voordat de patch). Het laat me niet de luidspreker-instellingen, verschijnt het bericht: "Om te veranderen spreker configuratie moet u de standaard weergave-apparaat in uw Windows Sound instelling en het spel opnieuw te starten." Ik gebruik Vista 64 en onboard Realtek audio-in plaats van een geluidskaart. Als ik klik met de rechtermuisknop op het Windows-luidspreker-symbool is er een optie voor de weergave-apparaten "dus ik klik op het. Ik naar de eerste afbeelding hieronder bijgevoegd. Klik op de knop Configuratie ik naar de tweede afbeelding hieronder bijgevoegd waaruit blijkt 5.1 surround gemarkeerd. Ben ik na de juiste stappen om "de standaard weergave-apparaat in uw Windows-geluid"? Bericht in de eerste afbeelding die audio luidsprekers is aangevinkt. Als ik doe alles goed dan ik denk dat ik contact moet opnemen met de fabrikant spel, maar als ik iets verkeerd dan ik nodig heb om te weten hoe dat te doen correct lol. * Opmerking: Ik ben om dit in het OS-deel omdat de vraag is als ik mij correct trouble shooting van het probleem in mijn OS (Vista 64), niet hoe we het stom spel om te erkennen dat ik heb gedaan de juiste stappen. Ik denk dat het kan gaan in geluid, maar het is niet een hardware probleem, het spel zegt dat het een windows probleem, lol Ik denk dat het de patches probleem, maar zoals ik wil ik er zeker van zijn dat ik mijn manipuleren Vista correct. Oh, ik heb wel de nieuwste drivers voor mijn Realtek, i just gecontroleerd. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geen geluid in alles of alleen het spel?
| |||
| |||
| Alleen het een spel, dat is waarom ik ben er zeker van dat het de patch. Ik weet niet of er een "standaard" voor games ergens in Vista ben ik niet vinden. Ik heb de standaard programma's, maar zie niet in wat dat zou belemmeren het spel, en natuurlijk ging ik via de Standaard weergaveapparaat ding zoals ik hierboven beschreven. Niemand anders die ik sprak over de Game-servers heeft een soortgelijk probleem met de patch, en ik ben niet het vinden van iets online nog niet. Daarom wil ik ervoor zorgen dat het niet iets wat ik mis in een Vista-omgeving. |
|
| |||
| |||
| Niet veel wat je kunt doen, behalve het verwijderen van de patch? |
|
| |||
| |||
| Ok, dus ik heb gekeken naar de juiste plek in Windows, dat het spel vertelde me dat te veranderen? EDIT: Waarom heb ik de computer sap dingen in dit bericht lol? EDIT II: nevermind ze verdwenen nu lol. Misschien is het probleem ik ben er stemmen en visies gehoord? |
|
| |||
| |||
| Eindelijk! iemand anders die dit probleem! Pretty much zoals jij-IM met een 32-bits Vista met een Realtek geluidskaart ... en nu geen geluid in CoD5 na het installeren van de nieuwste patch .. en ja, ik heb de laatste Realtek drivers .. ![]() Dus .. als iemand weet een oplossing voor dit .... |
|
| |||
| |||
| ah ha! Ik weet nu de oplossing! http://www.callofduty.com/board/view...?f=29&t=101457 Ik gebruikte methode A.. En het werkte! Tuurlijk, het geluid is een beetje crappy vervolgens vóór .. maar zijn er ![]() Blijkbaar is een permanente oplossing voor dit probleem zal worden vrijgegeven onder 1.3 update. |
|
| |||
| |||
| Moeten worden gecontroleerd op deze Owly, sorry. Ja ik vond de oplossing nadat ik zorgde ervoor dat mijn Windows niet was messed up. Ik heb niet klikken op uw link, maar ik neem het de retard uw geluid instellen naar 16-bit 44100 Hz repareren? Blijkbaar goede oude Treyarch besloten om net klap uit de Vista-gebruikers in hun laatste "patch". PLEASE BRING BACK Infinity UNNING !!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Yup, dat is de oplossing. ![]() Ik ben het eens-Infinity Ward's COD 4 is zo veel beter .. Niet alleen is het meer gepolijst .. minder bugs + fouten Maar TBH, ik denk dat het eigenlijke spel (dwz verhaallijn, gameplay) is beter te |
|
| |||
| |||
| Hoi, de bovenstaande link niet werkt, pls post hier de oplossing, ook ik heb vista64 en na de patch, geen geluid in het spel, het geluid werkt perfect in elke andere toepassing though.Thanks |