mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Ingen lyd i COD5 etter installasjonen av oppdateringen

Reply

Thread Tools
Old 7nde Feb 2009, 08:23
Donor Group

Default Ingen lyd i COD5 etter installasjonen av oppdateringen

Går jeg installert den nye oppdateringen for spillet Call of Duty 5. Nå har jeg ingen lyd. I spillet jeg klikker lyden valg knappen og det viser Stereo. Jeg har 5.1 surround (alt fungerte riktig før patch). Det vil ikke la meg endre høyttaler innstillingene, vises meldingen:

"Hvis du vil endre høyttaler konfigurasjonen, må du endre standard avspilling enheten i vinduene lyd innstillingen og starte spillet."

Jeg bruker Vista 64 og har onboard Realtek lyd i stedet for et lydkort. Når jeg høyreklikker på Windows høyttalerikonet det er en mulighet for "avspilling enheter" så jeg klikker på det. Jeg får til det første bildet vedlagt nedenfor. Klikker konfigurasjonssiden knappen jeg får til det andre bildet vedlagt nedenfor som viser 5.1 surround markert. Jeg følgende riktig skritt for å "endre standard avspilling enheten i vinduene lyd innstillinger"? Innkalling i første bilde som lyd høyttalere er kontrollert. Hvis jeg gjør alt riktig, så jeg antar jeg må kontakte spillet produsenten, men hvis jeg gjør noe feil da jeg trenger å vite hvordan du gjør det riktig lol.

* Merk: Jeg legger dette i OS delen fordi spørsmålet er om jeg skal trouble shooting problemet i mitt OS (Vista 64), ikke hvordan du får dumme spillet til å innse at jeg har gjort de riktige trinnene. Jeg tror det kan gå i lyd, men det er ikke et maskinvareproblem, spillet sier at det er et Windows-problem, lol Jeg tror det er den programoppgraderinger problemet, men som jeg oppgitt Jeg vil være sikker på at jeg manipulerer min Vista riktig.

Jeg har de nyeste driverne for Realtek jeg bare kontrollert.

No Sound in COD5 after installing patch-audio.jpg

No Sound in COD5 after installing patch-audio2.jpg
Old 7nde Feb 2009, 08:31
Administrator Group

Ingen lyd i alt eller bare spill?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 7nde Feb 2009, 08:46
Donor Group

Bare en lek, det er derfor jeg er sikker på at det er oppdateringen. Jeg er ikke sikker på om det er noen "standardinnstillingen" for spill sted i Vista jeg ikke finne. Jeg har sjekket standard programmer, men ikke kan se noe som ville være hinder spillet, og selvsagt gikk jeg gjennom Standard Playback Device ting som jeg skissert ovenfor. Ingen andre jeg snakket med på Game-servere har hatt et lignende problem med oppdateringen, og jeg er ikke å finne noe på nettet ennå. Det er derfor jeg vil være sikker på at det ikke er noe jeg savner i Vista innstillingen.
Old 7 februar 2009, 09:00
Administrator Group

Ikke mye du kan gjøre bortsett avinstallere oppdateringen?
Old 7nde Feb 2009, 09:04
Donor Group

Ok, så jeg fikk se på riktig sted i Windows som spillet ba meg om å endre?

EDIT: Hvorfor har jeg datamaskinen juice thingies i dette innlegget lol?

EDIT II: Glem de er borte nå lol. Kanskje er problemet Jeg ser stemmer og hørsel visjoner?
Old 8nde Feb 2009, 04:17
New Member Group

Endelig! noen andre som har dette problemet!
Ganske mye som deg-im kjører en 32-bit vista med en Realtek soundcard ... og nå er ingen lyd i CoD5 etter installere den nyeste oppdateringen .. og ja, jeg har den siste Realtek drivere ..
Så .. hvis noen vet en løsning på dette ....
Old 8nde Feb 2009, 04:28
New Member Group

ah ha! Jeg vet løsningen!
http://www.callofduty.com/board/view...?f=29&t=101457
Jeg brukte metoden A.. Og det fungerte!
Sikker, lyden er litt mer crappy da før .. men det
Angivelig, en permanent løsning på dette problemet vil bli utgitt i 1.3 oppdateringen.
Old 8nde Feb 2009, 11:52
Donor Group

Burde ha kontrollert tilbake på denne Owly, beklager. Ja jeg fant løsningen etter at jeg har gjort at Windows ikke var messed opp. Jeg hadde ikke klikker koblingen, men jeg antar det er retard lyden sette ned til 16 bit 44100 Hz fikse?

Tilsynelatende gode gamle Treyarch besluttet å bare blåse av Vista-brukere i sine nyeste "patch".

Kan dere komme TILBAKE Infinity Ward !!!!!!!!!!!!!!
Old 8 februar 2009, 12:18
New Member Group

Yup, dvs feilrettingsfilen.
Jeg er enig, Infinity Ward's COD 4 er så mye bedre ..
Ikke bare er det mer polert .. mindre bugs + feil
Men tbh, jeg tror det faktiske spillet (det vil si historie, gameplay) ble bedre for
Old 11 februar 2009, 12:40
New Member Group

Hei, linken ovenfor ikke fungerer, pls innlegg her feilrettingsfilen, jeg også har vista64 og etter oppdateringen, ingen lyd i spillet, lyden fungerer perfekt i et annet program though.Thanks
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
COD 5 Patch Hjelp - Kan ikke spille spill aymanmhmd PC & Console Gaming 0 26 mai 2009 23:44
INTEL DG35EC Hovedkort - Problem med å installere lydkortet jmleugenio Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 25 mai 2009 20:37
Man inntil du Slappen COD5 spillere Bubba PC & Console Gaming 9 7 februar 2009 08:27
Ingen lyd når du installerer nye Ethernet-kort Bee117 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 5 20nde sep 2008 19:03
Mai Patch tirsdag Release evilfantasy Windows-operativsystemer 0 19 mai 2008 10:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.