![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Går jeg installert den nye oppdateringen for spillet Call of Duty 5. Nå har jeg ingen lyd. I spillet jeg klikker lyden valg knappen og det viser Stereo. Jeg har 5.1 surround (alt fungerte riktig før patch). Det vil ikke la meg endre høyttaler innstillingene, vises meldingen: "Hvis du vil endre høyttaler konfigurasjonen, må du endre standard avspilling enheten i vinduene lyd innstillingen og starte spillet." Jeg bruker Vista 64 og har onboard Realtek lyd i stedet for et lydkort. Når jeg høyreklikker på Windows høyttalerikonet det er en mulighet for "avspilling enheter" så jeg klikker på det. Jeg får til det første bildet vedlagt nedenfor. Klikker konfigurasjonssiden knappen jeg får til det andre bildet vedlagt nedenfor som viser 5.1 surround markert. Jeg følgende riktig skritt for å "endre standard avspilling enheten i vinduene lyd innstillinger"? Innkalling i første bilde som lyd høyttalere er kontrollert. Hvis jeg gjør alt riktig, så jeg antar jeg må kontakte spillet produsenten, men hvis jeg gjør noe feil da jeg trenger å vite hvordan du gjør det riktig lol. * Merk: Jeg legger dette i OS delen fordi spørsmålet er om jeg skal trouble shooting problemet i mitt OS (Vista 64), ikke hvordan du får dumme spillet til å innse at jeg har gjort de riktige trinnene. Jeg tror det kan gå i lyd, men det er ikke et maskinvareproblem, spillet sier at det er et Windows-problem, lol Jeg tror det er den programoppgraderinger problemet, men som jeg oppgitt Jeg vil være sikker på at jeg manipulerer min Vista riktig. Jeg har de nyeste driverne for Realtek jeg bare kontrollert. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen lyd i alt eller bare spill?
| |||
| |||
| Bare en lek, det er derfor jeg er sikker på at det er oppdateringen. Jeg er ikke sikker på om det er noen "standardinnstillingen" for spill sted i Vista jeg ikke finne. Jeg har sjekket standard programmer, men ikke kan se noe som ville være hinder spillet, og selvsagt gikk jeg gjennom Standard Playback Device ting som jeg skissert ovenfor. Ingen andre jeg snakket med på Game-servere har hatt et lignende problem med oppdateringen, og jeg er ikke å finne noe på nettet ennå. Det er derfor jeg vil være sikker på at det ikke er noe jeg savner i Vista innstillingen. |
|
| |||
| |||
| Ikke mye du kan gjøre bortsett avinstallere oppdateringen? |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg fikk se på riktig sted i Windows som spillet ba meg om å endre? EDIT: Hvorfor har jeg datamaskinen juice thingies i dette innlegget lol? EDIT II: Glem de er borte nå lol. Kanskje er problemet Jeg ser stemmer og hørsel visjoner? |
|
| |||
| |||
| Endelig! noen andre som har dette problemet! Ganske mye som deg-im kjører en 32-bit vista med en Realtek soundcard ... og nå er ingen lyd i CoD5 etter installere den nyeste oppdateringen .. og ja, jeg har den siste Realtek drivere .. ![]() Så .. hvis noen vet en løsning på dette .... |
|
| |||
| |||
| ah ha! Jeg vet løsningen! http://www.callofduty.com/board/view...?f=29&t=101457 Jeg brukte metoden A.. Og det fungerte! Sikker, lyden er litt mer crappy da før .. men det ![]() Angivelig, en permanent løsning på dette problemet vil bli utgitt i 1.3 oppdateringen. |
|
| |||
| |||
| Burde ha kontrollert tilbake på denne Owly, beklager. Ja jeg fant løsningen etter at jeg har gjort at Windows ikke var messed opp. Jeg hadde ikke klikker koblingen, men jeg antar det er retard lyden sette ned til 16 bit 44100 Hz fikse? Tilsynelatende gode gamle Treyarch besluttet å bare blåse av Vista-brukere i sine nyeste "patch". Kan dere komme TILBAKE Infinity Ward !!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Yup, dvs feilrettingsfilen. ![]() Jeg er enig, Infinity Ward's COD 4 er så mye bedre .. Ikke bare er det mer polert .. mindre bugs + feil Men tbh, jeg tror det faktiske spillet (det vil si historie, gameplay) ble bedre for |
|
| |||
| |||
| Hei, linken ovenfor ikke fungerer, pls innlegg her feilrettingsfilen, jeg også har vista64 og etter oppdateringen, ingen lyd i spillet, lyden fungerer perfekt i et annet program though.Thanks |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| COD 5 Patch Hjelp - Kan ikke spille spill | aymanmhmd | PC & Console Gaming | 0 | 26 mai 2009 23:44 |
| INTEL DG35EC Hovedkort - Problem med å installere lydkortet | jmleugenio | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 25 mai 2009 20:37 |
| Man inntil du Slappen COD5 spillere | Bubba | PC & Console Gaming | 9 | 7 februar 2009 08:27 |
| Ingen lyd når du installerer nye Ethernet-kort | Bee117 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 20nde sep 2008 19:03 |
| Mai Patch tirsdag Release | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 0 | 19 mai 2008 10:19 |
| Thread Tools | |
| |