![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
ser fyre jeg har til hensigt at købe et 9800gt ......... i skærmkort afsnit dudes rådes til at købe en 9800gt (ud af 9600gt, hd4830, 9800gt). så er spørgsmålet, vil det opfylder kravene til gaming for det næste år eller deromkring ...
det eneste grafiske intense jeg gøre, er spil, så på en opløsning af 800 * 600 eller 1024 * 768 vil dette kort nok ?????? \ Deres råd vil være meget værdifulde som jeg købe den på dette websted forslag: smile: |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har du læst Carbon's "Computer Dele Guide # 4"?
Fra hukommelsen Jeg tror ikke, det er en han reccommends, vil jeg gå tjekke for dig, eller din velkommen til at tage en læst om det (Generelt Hardware Chat sektion)
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
Kunne være værd at se?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det afhænger af prissætningen der. I 4830, 4770 og 4850 er bedre både i ydelse og pris, men hvis prissætningen af disse er meget højere end 9800GT, kan det ikke være det værd.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|