![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| kijk jongens ik ben van plan om een 9800gt ......... in videokaart sectie de dudes geadviseerd voor het aanschaffen van een 9800gt (van 9600gt, hd4830, 9800gt). dus de vraag is zal het voldoen aan de eisen voor gaming voor het volgende jaar of zo ... de enige grafische intens dat ik doe is gaming, dus op een res van 800 * 600 of 1024 * 768 zal deze kaart voldoende ?????? \ uw advies zal zeer waardevol als ik te kopen op deze site de suggestie: grin: |
|
| |||
| |||
| Heb je Carbon "Computer Parts Gids # 4"? Uit het geheugen denk ik niet dat het een hij reccommends, I'll go check voor u, of uw welkom om te lezen over het (Algemeen Hardware Chat deelpagina)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
Wellicht de moeite waard een kijkje?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het hangt af van de prijzen daar. De 4830, 4770 en 4850 zijn beter, zowel in prestaties en prijs, maar als de prijzen van die veel hoger is dan de 9800GT, kan niet de moeite waard.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Biostar TA790GX XE 5.x en Nvidia 9800GT | chamomilia | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 jun 2009 10:45 |
| Aangenaam kennis te maken | JimE | Introduceer jezelf hier | 7 | De 1 maart 2008 11:43 |
| Leuk om te voldoen aan iedereen! | chrisiv | Introduceer jezelf hier | 4 | 31 Jan 2008 14:15 |
| Hallo, Prettig om te voldoen aan u allen! | mumskiii | Introduceer jezelf hier | 4 | 18 Jan 2008 15:08 |
| Hallo, het is leuk om aan jullie allemaal! | KingOmega | Introduceer jezelf hier | 4 | 29 nov 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |