![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ser killar jag för avsikt att köpa ett 9800gt ......... i grafikkortet avdelning snubbar råd att köpa ett 9800gt (av 9600gt, hd4830, 9800gt). så frågan är att det uppfyller kraven för spel för nästa år eller så ... den enda grafiska intensiv jag göra är spel, så på ett res på 800 * 600 eller 1024 * 768 kommer detta kort räcker ?????? \ dina råd kommer att bli mycket värdefullt för mig att köpa det på denna webbplats förslag: grin: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du läst Carbons "Dator Delar Guide # 4"? Ur minnet tror jag inte att det är en han reccommends, jag ska gå och titta på dig eller din välkomna att ta en läsa om det (Allmänt Hardware Chat avsnitt)
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
Kan vara värt en titt?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det beror på prissättningen där. I 4830, 4770 och 4850 är bättre både vad gäller prestanda och pris, men om prissättningen av dessa är mycket högre än 9800GT, det kanske inte värt det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Biostar TA790GX XE 5.x och Nvidia 9800GT | chamomilia | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 juni 2009 10:45 |
| Trevligt att träffas | JimE | Presentera dig här | 7 | 1 mars 2008 11:43 |
| Trevligt att träffa alla! | chrisiv | Presentera dig här | 4 | 31 januari 2008 14:15 |
| Hej, Trevligt att träffa er alla! | mumskiii | Presentera dig här | 4 | 18 januari 2008 15:08 |
| Hej, det är trevligt att träffa er alla! | KingOmega | Presentera dig här | 4 | 29 november 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |