![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Test din Simpsons viden Jeg fik 8 / 10 ![]() Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 9 / 10! ![]() Jeg var nødt til at gætte de fleste af dem selv ..
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7 / 10, men jeg gjorde gætte de fleste af dem
| |||
| |||
| Samme bare tænker "Hvis jeg var den scriptwirter, hvilket ville være det mest underholdende linje?"
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Yea, nøjagtig, allthough nogle af hvis ikke forsvarlig højre (dem, jeg fik galt naturligvis lol) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8 / 10
| |||
| |||
| 3 / 10. Haha jeg gættet alle dem, og jeg fik heldig på 3 af dem |
|
| |||
| |||
| 10/10 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Family Guy, The Simpsons, & South Park! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 8 | 21. mar 2009 07:41 |
| Fejlkode når de forsøger at køre et online spil | bangwhosnext | Windows-operativsystemer | 1 | 28 januar 2009 06:26 |
| Family Guy Vs The Simpsons Vs American Dad Vs Futurama | SirStukings | Off Topic Discussion | 14 | 22 november 2007 09:33 |
| Flash spil meget køligt, meget sjovt | mrlangnhang | PC & Console Gaming | 4 | 22. sep 2007 18:57 |
| Thread Tools | |
| |