![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Test Simpsons kunnskap Jeg fikk 8 / 10 ![]() Sitat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| 9 / 10! ![]() Jeg måtte gjette de fleste av dem om ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 7 / 10, men det gjorde jeg antar de fleste av disse
| |||
| |||
| Samme bare tenker "Hvis jeg var scriptwirter, noe som ville være den mest underholdende line?"
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Det stemmer nøyaktig, allthough noe av hvis ikke lyden høyre (de som jeg har feil åpenbart lol) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8 / 10
| |||
| |||
| 3 / 10. Haha jeg gjettet alle sammen, og jeg hadde flaks på 3 av dem |
|
| |||
| |||
| 10/10 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Family Guy, The Simpsons, og South Park! | KanoakaVirus | Av Emne Diskusjon | 8 | 21 mars 2009 07:41 |
| Feilkode når du prøver å kjøre en online spill | bangwhosnext | Windows-operativsystemer | 1 | 28 januar 2009 06:26 |
| Family Guy vs The Simpsons Vs American pappa Vs Futurama | SirStukings | Av Emne Diskusjon | 14 | 22 nov 2007 09:33 |
| Flash spill veldig kul, veldig morsomt | mrlangnhang | PC & Console Gaming | 4 | 22. sep 2007 18:57 |
| Thread Tools | |
| |