![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://i124.photobucket.com/albums/p...egameupdat.jpg og iv bin dette spil i et stykke tid nu uden problemer. till 2nite da jeg startede spillet det installeret en opdatering (ingen info) pillet en server og begyndte at spille løber hurtigere og resultater meget bedre men nu har jeg en eller anden form for grafik problem (print screen ovenfor) Som du kan se er der nogle farvede linjer og de klikperson virkelig hurtigt på tilfældige tidspunkter .. synes at være, når jeg flytter hurtigt også når jeg kaster en granat linjer følge den, og når den eksploderer i stedet for røg der er linjer og træerne på spil har bits røde blå ECT på dem. når i forbandelse træerne er grønne ![]() spillet er DAGEN FOR nederlag (damp-konto) ingen ændringer i min hardwere ir chauffører, så jeg tror, at det var af opdateringen på spillet eney ideer?
|
| |||
| |||
ikke engang en kommentar .. jeg normalt får 1 selvom kommentar siger jeg har ingen idé dette er det første for mig
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forsvarsministeriet: S flyttet over til Kilde 2007 motoren, ikke det? Har du disse problemer i en hvilken som helst anden kilde 2007 spil? (HL2: E2, tF2, Portal)? Hvilke grafikkort har du og er du kører i DX9c eller DX8?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg bruger DX7 nvidea GeForce mx420 det fungerede perfekt fint med DoD i de seneste år uden skærm problem .. Jeg ejer ikke kilde 2007 spil ... de vil ikke køre på min comp. de kræver høje spec. og bruger min dell dimension 4550, det er svært at opgradere grafikkortet. |
|
| |||
| |||
| Under det samme problem plus nogle. Det begyndte lige efter Palermo opdatering. Color linjer, terninger i stedet for røg, terninger, når jeg brand. ikke let at spille med. Jeg har den Geforce 4 mx 420 som godt, også når jeg indlæse forsvarsministeriet, den siger, at jeg er nødt til at opdatere min drivere til skærmkortet, som jeg har gjort. finde nogen løsninger? |
|
| |||
| |||
| endersshadow terninger .. samme her mit grafikkort iag kraft en, men ikke sikker på, at den model, så jeg cant opgradere min drivere til det, men spillet siger jeg brug for at opdatere driverne .. der er én god ting ved dette problem .. når nogle en bruger et røg granat jeg kan se dem i det som røg linjer til mig ![]()
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grab en kopi af Everest Home her og dette bør identificere din Garaphics Card for dig.
| |||
| |||
| Nå, forsvarsministeriet: S flyttet over med en flok Kilde 2.007 effekter, som synes at have outpaced dit grafikkort. Intet virkelig, du kan gøre, men håber for chauffører.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Tak, fordi du lod os ikke:) Thats ABIT crap som vi betaler for regnskabet godt job sin mine brødre ikke mine stadig byttet mit spil
__________________ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Blue Screen / Grafikkort Problem Hjælp | cwaddell27 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 14 | 21. feb 2009 06:43 |
| Cant ændre mit forsvarlig ordning i vista (print screen) | pete21 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 3 februar 2009 04:26 |
| Please help hvordan du udskriver skærmen helhed Opera eller Netscape vindue i XP. | Mohi212 | Multimedia & Codecs | 4 | 27th Dec 2008 15:21 |
| Nødvendigt at opdatere mit grafikkort | Black Magic | Grafikkort & Monitors | 1 | 29th Dec 2007 11:46 |
| Print Screen funktionen | VJH | Digital Imaging & Printere | 7 | 7 december 2007 16:15 |
| Thread Tools | |
| |