![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://i124.photobucket.com/albums/p...egameupdat.jpg hyvin iv bin pelaavat tätä peliä jonkin aikaa, nyt ei ole ongelmia. asti 2nite kuin i aloitti pelin se asentanut päivityksen (ei tietoa) valinnut palvelimen ja aloin pelata kulkee nopeammin ja suorituskyky on paljon parempi mutta nyt olen jonkinlainen grafiikka ongelma (print screen edellä) kuten näette on jonkin verran värillinen linjat, ja ne napsauttelija todella nopeasti sattumanvaraisesti kertaa .. näyttää olevan, kun i nopeasti myös silloin, kun i heittää kranaatti linjat seurata sitä ja kun se räjähtää sijaan savun on linjat ja puut on peli on bittiä punainen sininen ect niitä. kun on kirous puut ovat vihreitä ![]() peli on Day of Defeat (höyry-tili) ei muutoksia minun hardwere ir kuljettajien niin luulen, että se oli päivitetty peli eney ideoita?
|
| |||
| |||
ei edes yhden kommentin .. i tavallisesti saada 1 vaikka kommentoida sanoo minulla ei ole aavistustakaan tämä on ensimmäinen minulle
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DOD: S siirtynyt Lähde 2007 moottori, ei sitä? Onko sinulla ongelmia muussa Lähde 2007 pelistä? (HL2: E2, tF2, Portal)? Mikä näytönohjain sinulla on ja oletteko käynnissä DX9c tai DX8?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen käyttäen DX7 nvidea GeForce mx420 se on toiminut täysin sakon kanssa DoD on viime vuosina ilman näytön häiriö .. En omista lähde 2007 pelejä ... ne ei toimi minun comp. ne vaativat suuria spec. ja käyttämällä minun dell ulottuvuus 4550, on vaikea päivittää näytönohjaimen. |
|
| |||
| |||
| Joilla on sama ongelma, sekä jonkin verran. Se alkoi heti palermo päivitys. Väri linjat, kuutiot sijaan savun, kuutiot, kun tulipalossa. ei ole helppo pelata. Minulla on Geforce 4 mx 420 sekä myös silloin, kun Ladattuani DOD, se sanoo, että minun tarvitsee päivittää minun ohjaimet näyttösovittimen, jota olen tehnyt. löytämään niihin ratkaisuja? |
|
| |||
| |||
| endersshadow kuutiot .. sama täällä minun näytönohjain IAG voimassa, mutta ei ole varma siitä, malli niin i cant päivittää minun ohjaimet, mutta peli sanoo i tarvitse päivittää ajurit .. on olemassa yksi hyvä asia tästä ongelmasta .. kun noin käyttää savu kranaatti Näen ne sen savu linjat minulle ![]()
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaappari jäljennös Everest Home tässä ja tämän pitäisi tunnista Garaphics Card sinulle.
| |||
| |||
| kiitos tuosta iv asennettu minun kuljettajien ja myös päivitetty direct x edelleen sama ongelma, mutta ei niin paha Quote:
__________________ |
|
| |||
| |||
| No, DOD: S siirtynyt kanssa joukko Lähde 2007 vaikutuksia, jotka vaikuttavat nopeammin näyttösovittimen. Mikään ei oikeastaan voi tehdä, mutta toivoa kuljettajia.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Kiitos, kun kerroit meille mitään:) thats ABIT crap kuten maksaa tilien hyvää työtä sen veljieni ei ole minun edelleen sotasaaliista minun pelaamista
__________________ |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Blue Screen / Graphics Card Ongelma Ohje | cwaddell27 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 14 | 21. helmikuu 2009 06:43 |
| Cant vaihtaa äänen järjestelmä näköala (print screen) | pete21 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 3. Feb 2009 04:26 |
| Ole hyvä ja auta miten tulostaa näytön koko Opera tai Netscape ikkunan Xp. | Mohi212 | Multimedia & Codecs | 4 | 27. Joulukuu 2008 15:21 |
| Tarve päivittää minun näytönohjain | Black Magic | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 29. Joulukuu 2007 11:46 |
| Print Screen-toiminto | VJH | Digital Imaging & Tulostimet | 7 | 7. Joulukuu 2007 16:15 |
| Thread Tools | |
| |