![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://i124.photobucket.com/albums/p...egameupdat.jpg och iv bin spela detta spel ett tag nu utan problem. till 2nite som jag startade spelet är installerat en uppdatering (ingen info) plockade en server och började spela snurrar snabbare och prestanda en mycket bättre men nu har jag någon form av grafik problem (Print Screen ovan) Som ni ser finns det några färgade linjer och de KLICKARE verkligen snabb slumpmässigt gånger .. verkar vara när jag snabbt även när jag kasta en granat linjer följa den och när den exploderar i stället för rök finns det linjer och träden på spelet har bitar av röd blå ect om dem. då av förbannelse träd är gröna ![]() spelet är DAG av nederlag (steam-konto) inga ändringar i mitt hardwere ir förare så jag tror att det var en uppdatering om spelet eney idéer?
|
| |||
| |||
inte ens en kommentar .. jag normalt får 1 även om kommentaren säger att jag har ingen aning Detta är en första för mig
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DOD: S flyttas över till Källa 2007 motor, har inte det? Har du dessa problem i någon annan källa 2007 spel? (HL2: E2, tF2, Portal)? Vilket grafikkort har du och är du igång på DX9c eller DX8?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag använder DX7 nvidea GeForce mx420 det fungerat bra med DoD under de senaste åren utan skärm fel .. Jag äger inte källan 2007 spel ... de inte kommer att köra på min comp. de kräver hög spec. och använda min dell dimension 4550, det är svårt att uppgradera grafikkortet. |
|
| |||
| |||
| Med samma problem plus några. Det började direkt efter palermo uppdateringen. Färg, med kuber i stället för rök, kuber när jag eld. inte lätt att spela med. Jag har Geforce 4 mx 420 också, även när jag ladda DOD, står det att jag måste uppdatera mina drivrutiner för grafikkort, som jag har gjort. hittat några lösningar? |
|
| |||
| |||
| endersshadow kuber .. Samma här mitt grafikkort iag kraft ett men inte säker på modellen, så jag skränande uppgradera mina drivrutiner för det, men spelet säger att jag måste uppdatera drivrutinerna .. det finns en bra sak om detta problem .. när någon använder en rök granat jag kan se dem i det som röker är rader till mig ![]()
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en kopia av Everest Home här och detta bör identifiera din Garaphics kortet för dig.
| |||
| |||
| Tja, DOD: S flyttas över med ett gäng Källa 2007, vilket verkar ha sprungit ditt grafikkort. Ingenting egentligen du kan göra men hoppas på förare.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Tack för att du meddelade oss inte:) thats lite skit som vi betalar för räkenskaperna bra jobb dess mina bröder inte min fortfarande bytet mitt spel
__________________ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Blue Screen / grafikkort Problem Hjälp | cwaddell27 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 14 | 21 februari 2009 06:43 |
| Cant ändra mitt sunda systemet i vista (Print Screen) | pete21 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 3 februari 2009 04:26 |
| Snälla, hjälp att skriva ut skärmen helhet Opera eller Netscape fönster i XP. | Mohi212 | Multimedia & Codecs | 4 | 27 december 2008 15:21 |
| Behovet av att uppdatera mitt grafikkort | Black Magic | Grafikkort & Skärmar | 1 | 29 december 2007 11:46 |
| Print Screen-funktionen | VJH | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 7 december 2007 16:15 |
| Thread Tools | |
| |