![]() |
|
| |||
| |||
| HI, Rite Jeg fik mit nye graphincs kort på weekend en 9600GT og jeg installeret toca 3 og jeg synes at have et problem, når racing grafikken synes at være at gå måde quick Jeg mener det umuligt at styre bilen 0-100mph i 2 sek ikke ritual er det .. Lyden er udmærket at spille på den korrekte hastighed. Jeg har tjek for patchs og kiggede efter opdateringer, men det stadig de samme (Jeg fik v1.1 på min) Det var fint, da jeg sidst spillede det på min 2 x 7900 GT 'S. Inden im bad dette er et gen kopi i en boks! lol Thanks for any help in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvet at køre andre spil? Må de løber OK?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kører de nyeste drivere fra Nvidia websted?
| |||
| |||
| Jeg har installeret nyeste drivere fra Nvidia stadig den samme dave, og det er kun dette spil, der synes at være nogen problemer på min. |
|
| |||
| |||
| Det er sandsynligvis noget at gøre med spillet derfra.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kørsel af en OS Off RAM Kun. | cheesepuff | General Hardware Chat | 3 | 1 august 2009 10:04 |
| DVD-drev kører som CD-ROM | deltheblue | Drives & flytbare medier | 4 | 23 januar 2008 11:36 |
| Kørsel 2 dvd-drev | davsas | Drives & flytbare medier | 8 | 21. jan 2008 06:52 |
| Kørsel 2 PC'er fra 1. IPS | gazza1 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25 november 2007 09:04 |
| CPU kører på 100% | zerotechnix | CPU, bundkort og RAM | 4 | 17 marts 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |