![]() |
|
| |||
| |||
| HI, Rite Ik heb mijn nieuwe kaart op graphincs weekend een 9600GT en ik geïnstalleerd Toca 3 en ik lijken te hebben, een probleem wanneer racen de graphics lijkt te gaan manier snel i mean it imposible om de auto 0-100mph in 2 sec niet rite is het .. Het geluid is prima spelen op de juiste snelheid. Ik heb controleren Patchs en keek voor updates, maar nog steeds dezelfde (i got v1.1 op de min) Dit was goed toen ik laatst speelde het op mijn 2 x 7900 GT 's. Befor im gevraagd dit is een kopie gen in een doos! lol Bedankt voor alle hulp op voorhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd draait alle andere games? Doen ze goed?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het draaien van de nieuwste drivers van de Nvidia website?
| |||
| |||
| i geïnstalleerd nieuwste drivers van Nvidia nog steeds dezelfde Dave, en het is alleen dat dit spel lijkt te zijn eventuele problemen in de min. |
|
| |||
| |||
| Het is waarschijnlijk iets te doen met het spel dan.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het draaien van een OS Off RAM Only. | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 1 augustus 2009 10:04 |
| Dvd-station loopt als cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23 Jan 2008 11:36 |
| Running 2 DVD drives | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21 Jan 2008 06:52 |
| Running 2 pc's met ingang van 1 IPS | gazza1 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 nov 2007 09:04 |
| CPU draait op 100% | zerotechnix | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 17 mrt 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |