![]() |
|
| |||
| |||
| HI, Rite Jag fick min nya graphincs kort i helgen ett 9600GT och jag installerade toca 3 och jag verkar ha ett problem när racing grafiken verkar gå så snabbt jag menar det Imposible att kontrollera bilen 0-100mph i 2 sek inte riten är Det .. Ljudet är bra att spela på rätt hastighet. Jag måste kontrollera patchs och letade efter uppdateringar men det är fortfarande densamma (jag har v1.1 på min) Det var fint när jag senast spelade det på min 2 x 7900 GT "s. Befor im bad Detta är en gen kopia i en box! lol Tack för all hjälp i förväg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att köra något annat spel? Vill de springa OK?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kör de senaste drivrutinerna från Nvidia webbplats?
| |||
| |||
| Jag har installerat senaste drivrutinerna från Nvidia fortfarande samma dave, och det är bara det här spelet som verkar vara något problem på min. |
|
| |||
| |||
| Det är antagligen något att göra med spelet då.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Köra ett OS Av RAM Endast. | cheesepuff | General Hardware Chat | 3 | 1 august 2009 10:04 |
| DVD-enheten fungerar som cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23 januari 2008 11:36 |
| Kör 2 DVD-enheter | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21 januari 2008 06:52 |
| Kör 2 st är från 1 IPS | gazza1 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 25 november 2007 09:04 |
| CPU kör på 100% | zerotechnix | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 17 mars 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |