mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PC spil lukning?

Reply

Thread Tools
Old 22 December 2008, 04:47
Donor-Gruppen

Default PC spil lukning?

Ive har Battlefield 2 og Command and Conquer Red Alert 3 installeret på min laptop som kører XP. Ved afspilning af både spil de kører fint uden problemer, men efter at spille Battlefield i 10-20 minutter eller Red Alert for omkring 5 spillet vil bare lukke?! Ingen fejl eller noget Spillene aldrig bruges til at gøre det, de har netop for nylig begyndt at gøre dette. Så alle ideer, hvad der kunne være årsagen?

Tak

Mit system: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Bundkort:
RAM Hukommelse:
2 gig
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce Go 7600
Lydkort:
Conexant High Definition Audio
Harddisk (e):
Toshiba MK1234GSX
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (s):
Operating System (s):
Windows XP
Old 23 December 2008, 11:02
Medlem Gruppen

Default PC spil lukning?

Prøv at geninstallere?
Old 23 December 2008, 13:20
Medlem Gruppen

Default PC spil lukning?

Pyt ... bare indset dette sker, når du spiller enten spillet, ikke bare en af dem .....
Old 23 December 2008, 13:35
Medlem Gruppen

Default PC spil lukning?

Har du opdateret alle drivere nylig eller foretaget andre ændringer i din PC omkring det tidspunkt, hvor denne begyndte forekommende?
Old 28 December 2008, 10:16
Donor-Gruppen

Default PC spil lukning?

Sorry for sent svar, Ive ikke opdateret nogen drivere medmindre Windows Update har automatisk. Kun ting, jeg har installeret er AVG anti-spyware, Kaspersky Anti-Virus og Comodo firewall. Uden en fejlmeddelelse im lidt i stå?! Enhver hjælp vil være meget værdsat!
Old 28 december 2008, 10:19
Donor-Gruppen

Default PC spil lukning?

Glemte at nævne Ive forsøgt lukke alle disse programmer, før du kører spillet, og det hjalp ikke
Old 29 december 2008, 14:45
Donor-Gruppen

Default PC spil lukning?

Ingen har nogen idéer?
Old 29 December 2008, 15:49
Donor-Gruppen

Default PC spil lukning?

Lyder som overopvarmes
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 December 2008, 05:02
Donor-Gruppen

Default PC spil lukning?

Efter blot 5 minutter af gameplay? Hvilket præcist kunne overophedning og er der alligevel for at overvåge temperaturen? Jeg har den bærbare computer på en afkøling pad as well!
Old 30 December 2008, 05:36
Donor-Gruppen

Default PC spil lukning?

Windowed tilstand med coretemp og rivatuner, formoder jeg.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.