![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ive har Battlefield 2 og Command and Conquer Red Alert 3 installeret på min laptop som kører XP. Ved afspilning af både spil de kører fint uden problemer, men efter at spille Battlefield i 10-20 minutter eller Red Alert for omkring 5 spillet vil bare lukke?! Ingen fejl eller noget
|
|||
|
|||
|
Prøv at geninstallere?
|
|
|
|||
|
|||
|
Pyt ... bare indset dette sker, når du spiller enten spillet, ikke bare en af dem .....
|
|
|
|||
|
|||
|
Har du opdateret alle drivere nylig eller foretaget andre ændringer i din PC omkring det tidspunkt, hvor denne begyndte forekommende?
|
|
|
|||
|
|||
|
Sorry for sent svar, Ive ikke opdateret nogen drivere medmindre Windows Update har automatisk. Kun ting, jeg har installeret er AVG anti-spyware, Kaspersky Anti-Virus og Comodo firewall. Uden en fejlmeddelelse im lidt i stå?!
Enhver hjælp vil være meget værdsat!
|
|
|
|||
|
|||
|
Glemte at nævne Ive forsøgt lukke alle disse programmer, før du kører spillet, og det hjalp ikke
|
|
|
|||
|
|||
|
Ingen har nogen idéer?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lyder som overopvarmes
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Efter blot 5 minutter af gameplay? Hvilket præcist kunne overophedning og er der alligevel for at overvåge temperaturen? Jeg har den bærbare computer på en afkøling pad as well!
|
|
|
|||
|
|||
|
Windowed tilstand med coretemp og rivatuner, formoder jeg.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|