![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive hebben Battlefield 2 en Command and Conquer Red Alert 3 zijn geïnstalleerd op mijn laptop die draait XP. Bij het afspelen van beide spellen die zij lopen prima zonder problemen, maar na het spelen van Battlefield voor 10-20 minuten of Red Alert ongeveer 5 het spel zal gewoon dicht? Geen fout of iets
| |||
| |||
| Probeer opnieuw te installeren? |
|
| |||
| |||
| nevermind ... net realiseerde dit gebeurt bij het spelen van een spel, niet alleen een van hen ..... |
|
| |||
| |||
| Heeft u onlangs bijgewerkt alle bestuurders of andere wijzigingen aan uw pc rond de tijd begonnen deze zich? |
|
| |||
| |||
| Sorry voor het late antwoord, Ive niet bijgewerkt alle bestuurders, tenzij de windows update automatisch. Alleen dingen die ik heb geïnstalleerd zijn AVG anti-spyware, Kaspersky Anti-virus en Comodo firewall. Zonder een foutmelding im een beetje steken? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! |
|
| |||
| |||
| Vergat te vermelden Ive probeerde sluitingstijd al deze toepassingen voordat u de spelletjes en het niet helpen |
|
| |||
| |||
| Niemand heeft enig idee? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als oververhit
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Na slechts 5 minuten van de gameplay? Wat precies kan worden oververhitting en is er sowieso te zien op de temperatuur? Ik heb de laptop op een afkoelingsperiode pad as well! |
|
| |||
| |||
| Venstermodus met coretemp en RivaTuner, neem ik aan.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |