![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive har Battlefield 2 og Command og Conquer Red Alert 3 installert på min bærbare som kjører XP. Når du spiller begge spillene de kjøres fint uten problemer, men etter å spille Battlefield på 10-20 minutter eller Red Alert for ca 5 spillet vil bare lukke?! Ingen feil eller noe
| |||
| |||
| Prøv å reinstallere? |
|
| |||
| |||
| Glem det ... bare realisert dette som skjer når du spiller enten spillet, ikke bare en av dem ..... |
|
| |||
| |||
| Har du oppdatert alle drivere nylig eller gjort andre endringer på datamaskinen din hele tiden denne gang skjer? |
|
| |||
| |||
| Beklager sent svar, Ive ikke oppdatert noen drivere hvis Windows Update har automatisk. Bare ting jeg har installert er AVG anti-spyware, Kaspersky Anti-Virus og Comodo brannmur. Uten feilmelding im litt stuck! Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt! |
|
| |||
| |||
| Glemte å nevne Ive prøvd å lukke alle programmer før du kjører spill, og det hjalp ikke |
|
| |||
| |||
| Ingen har noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som overopphetes
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Etter bare 5 minutter av spillet? Hva kan bli overopphetet og er det likevel å overvåke temperaturen? Jeg har laptop på kjøling puten så vel! |
|
| |||
| |||
| Windowed modus med coretemp og rivatuner, antar jeg.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE holder avsluttende [krasj] | gideon112 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 29 mai 2009 10:46 |
| Veldig treg responstid - PC henger i noen sekunder når lukke programmer | lotty26 | General Hardware Chat | 2 | 24 mai 2009 06:03 |
| Crysis Holder tilfeldig Stenger - Overclocking? | mctw | PC & Console Gaming | 18 | 19 februar 2009 10:55 |
| Firefox lukker seg i Ubuntu Hardy | Rob1 | Linux og alternative OS | 7 | 6 mai 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |