![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive har Battlefield 2 och Command and Conquer Red Alert 3 installerat på min laptop som kör XP. När man spelar både spel de kör bra utan problem, men efter att spela Battlefield för 10-20 minuter eller Red Alert för cirka 5 spelet kommer bara stänga? Inga fel eller något
| |||
| |||
| Prova att installera? |
|
| |||
| |||
| Glöm det ... bara insåg detta händer när du spelar något spel, inte bara en av dem ..... |
|
| |||
| |||
| Har du uppdaterat alla drivrutiner nyligen eller gjort några andra ändringar i din dator runt Temne detta började inträffar? |
|
| |||
| |||
| Ledsen för sent svar, Ive inte uppdaterat alla drivrutiner om inte Windows Update har automatiskt. Bara saker som jag har installerat är AVG anti-spyware, Kaspersky Anti-Virus och Comodo brandvägg. Utan ett felmeddelande im lite fastnat? Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat! |
|
| |||
| |||
| Glömde nämna Ive försökt stänga alla dessa program innan du kör spel, och det hjälpte inte |
|
| |||
| |||
| Ingen har några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som överhettas
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Efter bara 5 minuters gameplay? Vad kan överhettas och är det ändå för att övervaka temperatur? Jag har en laptop på ett kylning pad också! |
|
| |||
| |||
| Fönsterläge med coretemp och rivatuner, antar jag.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| IE behåller stängning [kraschar] | gideon112 | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 29 maj 2009 10:46 |
| Mycket långsam reaktion Temne - datorn låser sig i några sekunder vid stängningen program | lotty26 | General Hardware Chat | 2 | 24 maj 2009 06:03 |
| Häxkungens Håller Slumpmässigt Utgående - överklockning? | mctw | PC & Console Gaming | 18 | 19 februari 2009 10:55 |
| Firefox stänga sig i Ubuntu Hardy | Rob1 | Linux & Alternativa OS | 7 | 6 maj 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |