![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej
Jeg whent til spil i dag og så C & C det første årti for 15 pund, så jeg baught det at vænne sig til pc-spil, jeg har spillet Renegade til 5 timer, og jeg elsker det! min pc bygge vil være afsluttet i 10 dage (forhåbentlig bundkort dato er blevet flyttet op ) Cant wait for at få Crysis Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Jeg fik både Crysis og COD4 og COD4 jeg kom til at sige, jeg kan lide det bedre. Hvis du kan lide en udfordring derefter Crysis er den, du ønsker. COD4 er blot nogle nice intens hurtigt seneste handling. Hvis du sætter det på hårde selv om der er nogle spots, som vil tage lidt tid at slå. Men håber du kan lide din nye opbygge. : D Altid godt at have noget, der spiller de nyere spil. |
|
| |||
| |||
| im spille det på min bærbare computer med toppen af den linje, Intel ombord 64meg gfx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du nogensinde ønsker at spil på Zero Hour via ip's lade mig vide Cewy. Det er noget, jeg vil sparke din røv på!
|
| |||
| |||
| yeh sikker alex blot sige hvornår, atm im opbrugt res, men når jeg får den nre system op, jeg kan slå u i Ultrahøj detaljer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp: Gaming Rig? Budget gaming rig im få for $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 marts 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Ønsker du at købe en gaming PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januar 2008 15:59 |
| De $ 500 gaming Rig. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11. sep 2007 10:43 |
| Gaming CPU | xactly | CPU, bundkort og RAM | 7 | 16 august 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |